Komunikācijas un publiskās runas kursi
Palīdzēs uzlabot komunikācijas prasmes: valodas lietojumu, publisko uzstāšanos, prezentāciju, kā arī savstarpējo saziņu un autentiskumu.
Pārliecinoša uzstāšanās un ideju pārdošana ©
Runājot nav iespējams noslēpties. Tieši tādēļ daudziem publiskā runa sagādā bailes. Piedāvātais treniņš veidots kā teorētisku un praktisku nodarbību kopums, kur, atkārtoti izmēģinot dažādas prezentācijas veidošanas un uzstāšanās tehnikas, saņemsiet konstruktīvu analīzi un ieteikumus no profesionālas treneres, un spēsiet labāk apzināties savas vājības un spēku.
Ilgums
6+3 stundas
Treneris
Krista Vāvere
Kritiskā domāšana un rīki labākai komunikācijai
Šis kurss sniegs praktiskus rīkus jūsu organizācijas domāšanas līmeņa celšanai. Mēs analizēsim spēcīgu lēmumu pieņemšanas DNS un nodrošināsim jūs ar rīkiem, lai veidotu kultūru, kurā kritiskā domāšana ir jūsu panākumu stūrakmens.
Ilgums
3 x 1,5 stundas
Treneris
Edgars Lapiņš
Kritiskā domāšana un argumentācija
Kurss aplūkos dažādus kritiskās domāšanas aspektus no argumentācijas skatupunkta. Kursa gaitā runāsim par to, kā izmantot argumentu modeļus, novērtēt piemērus un pierādījumus, atpazīt loģikas kļūdas un kritizēt argumentus.
Ilgums
6 stundas
Treneris
Rasmuss Filips Geks
Mediju treniņš "Intervija ir iespēja"
Mediju treniņš ir aktuāls tiem, kuri vēlas apgūt zināšanas un praktiskas iemaņas, kā runāt ar žurnālistiem un veidot efektīvas sadarbības attiecības.
Ilgums
6 stundas
Treneris
Krista Vāvere
Personīgais zīmols. Jauns rīks konkurētspējas stiprināšanai
Viens no veidiem, kā veidot cilvēcīgāku zīmolu, ir izmantot darbinieku un vadītāju personīgos zīmolus. Tie nodrošinās, ka klients atceras un uzticas mums vai mūsu uzņēmuma darbiniekiem kā savas jomas ekspertiem un profesionāļiem. Šajā kursā uzzināsiet, kā veidojas personīgais zīmols, kā to izkopt un uzturēt.
Ilgums
2 x 3 stundas
Treneris
Ilze Rassa
Prasme prezentēt. Kā runāt trāpīgi online vidē?
Tiešsaistes saziņa var būt nogurdinoša un garlaicīga, bet tā var būt arī kodolīga un precīza - tāda, kas iesaista un pārliecina, nevis tērē klausītāju laiku. Runāt attālināti nenozīmē runāt atsvešināti! Šajā kursā fokusēsimies uz to, kā runāt trāpīgi online vidē.
Ilgums
3 x 2 stundas
Treneris
Krista Vāvere
Lietišķā valoda
Šajā praktiskajā kursā aplūkosim aktuālus latviešu valodas gramatikas un stilistikas jautājumus lietišķajā tekstveidē. Analizēsim biežāk sastopamās kļūdas un mācīsimies uzlabot savu izteiksmes veidu un stilu.
Ilgums
5 stundas
Treneris
Inta Urbanoviča
Pieturzīmes latviešu valodā - praktisks treniņš
Šis ir unikāls treniņš ar mērķi kompaktā veidā uzlabot zināšanas latviešu interpunkcijā.
Ilgums
6 stundas
Treneris
Inta Urbanoviča
Starpkultūru saskarsme
Mūsdienās lielu organizāciju ikdiena ir attiecību veidošana ar kolēģiem, partneriem un klientiem, kas pārstāv vairākas kultūras. Lai veicinātu savu ideju īstenošanu multikulturālā organizācijā, ir nepieciešami konkrēti instrumenti, kā komunicēt, ir jāmāk izvairīties no neskaidrības un nesaprašanās.
Ilgums
6 stundas
Treneris
Skaidrīte Bulmeistere-Ikauniece
Darbnīca drosmes vingrināšanai. Kā pārvarēt lampu drudzi?
Neatkarīgi no tā, cik labi sagatavota prezentācija, uzstāšanās auditorijas priekšā daudziem rada bailes, satraukumu, stresu vai pat paniku. Kad saprotam nedrošības iemeslus, varam sākt ar tiem strādāt, lai mainītu vecos priekšstatus un sāktu kultivēt drosmi. Šī tikšanās ir sākums individuālam darbam ar sevi baiļu pārvarēšanā un sava runas stila slīpēšanā.
Ilgums
3 stundas
Treneris
Krista Vāvere
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
Komunikācijas prasmes - spēja saprasties ar dažādiem cilvēkiem, sadzirdēt viņu vajadzības un atrast tām optimālāko risinājumu - ir universāls rīks katra profesionāļa produktivitātei. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
Ilgums
6 stundas
Treneris
Ieva Vaine
Darbs ar "grūto" klientu
Komunikācijas prasmes ir spēja saprasties ar visdažādākajiem cilvēkiem, sadzirdēt viņu vajadzības un atrast tām optimālo risinājumu. Tas ir arī universāls rīks katra profesionāļa produktivitātei. Šis seminārs piedāvā dziļāk izpētīt "grūto" klientu fenomenu un dod praktiskas iemaņas darbā ar tiem.
Ilgums
6 stundas
Treneris
Ieva Vaine











