Pārdošanas un klientu apkalpošanas kursi
Kursi, kuri uzlabos uzņēmuma klientu pieredzi, klientu apkalpošanu un palīdzēs sasniegt uzstādītos pārdošanas mērķus.
Izcilas klientu pieredzes veidošana
Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi? Šis kurss ir veidots izpratnes radīšanai un zināšanu iegūšanai, lai veicinātu Jūsu virzību uz veiksmīgāku sadarbību ar Jūsu organizācijas klientiem – viņu pieredzes veidošanu.
Ilgums
3,5 stundas
Treneris
Jekaterina Zālīte
Darbs ar "grūto" klientu
Komunikācijas prasmes ir spēja saprasties ar visdažādākajiem cilvēkiem, sadzirdēt viņu vajadzības un atrast tām optimālo risinājumu. Tas ir arī universāls rīks katra profesionāļa produktivitātei. Šis seminārs piedāvā dziļāk izpētīt "grūto" klientu fenomenu un dod praktiskas iemaņas darbā ar tiem.
Ilgums
6 stundas
Treneris
Ieva Vaine
Strukturēta pārdošana
Lai sasniegtu izcilību pārdošanā, šodienas pārdevējiem jāspēj darboties jēgpilni - pielāgoties mainīgajiem apstākļiem, izprast, kas ir “sarunu galda” otrā pusē, precīzi zināt, ko vēlas sasniegt un kā to panākt. Treniņa gaitā apgūsi, kā būvēt kvalitatīvi jaunas un mūsdienīgas attiecības ar klientu, strukturēta pārdošanas procesa ietvaros.
Ilgums
6 stundas
Treneris
Aleksejs Romanovs
Pamati Dizaina domāšanā
Dizaina domāšana ir ieguvusi milzīgu popularitāti pasaules veiksmīgāko uzņēmumu vidū. Google, Apple, Siemens, Lufthansa, General Eletric ir tikai daži no uzņēmumiem, kuri šo pieeju izmanto gan jaunu produktu un pakalpojumu izstrādei, gan iekšējo procesu uzlabošanai. Šī kursa laikā apgūsi dizaina domāšanas procesus un metodēs, kas tajā ietilpst.
Ilgums
4 - 6 stundas
Treneris
Jekaterina Zālīte
Efektīvs darbs ar klientu pa tālruni
Komunikācijas prasmes - spēja saprasties ar dažādiem cilvēkiem, sadzirdēt viņu vajadzības un atrast tām optimālāko risinājumu - ir universāls rīks katra profesionāļa produktivitātei. Šis kurss piedāvā dziļāk izpētīt uz klientu orientētu servisu, fokusējoties uz telekomunikācijas specifiku.
Ilgums
6 stundas
Treneris
Ieva Vaine




