top of page

Jekaterina Zālīte

Pārdošana, klientu apkalpošana

Trenere, mentore un klientu “advokāts" ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi.

Palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu pieredzi, apkalpošanu, pārdošanu, un ieviest Dizaina domāšanu. Fokusējas uz klientorientētu pieeju un darbinieku prasmju attīstīšanu, lai uzlabotu klientu apmierinātību un īstenotu jaunas idejas biznesa attīstībai.

Vada mācības un radošas, praktiskas darbnīcas, kas palīdz risināt konkrētas organizācijas problēmas un izaicinājumus.

Jekaterina Zālīte
Izglītība
  • Bakalaura grāds sociālajās zinībās Latvijas Universitātē.

  • Profesionālā programma “Dizaina domāšana uzņēmējiem” Banku augstskolā.

  • Kurss “Facilitation Mastery” Londonas Dizaina domāšanas akadēmijā (Design Thinking Academy London).

  • Kurss “Brain Friendly Learning” Apmācību un profesionālās izglītības institūtā (ITOL, Lielbritānijā).

Profesionālā pieredze
  • Klientu pieredzes pārvaldes vadītāja AAS BALTA.

  • Izpilddirektore nekustamo īpašumu attīstības uzņēmumā River properties.

  • Finanšu vadītāja Interjera dizaina studijā CBP.

  • Privātpersonu segmentu daļas vadītāja, turīgo klientu segmentu programmu vadītāja, apdrošināšanas produktu līnijas vadītāja, personīgā finanšu konsultante AS Swedbank.

  • Trenere Swedbank akadēmijā.

Atsauksmes
Liels paldies Katrīnai! Lieliskas mācības. Profesionālas, pārdomātas, ar daudz dažādiem un praktiskiem vingrinājumiem. Katrīna prata pielāgoties grupas dinamikai un tehniskajām prasmēm. Dodos tālāk iedvesmas pilna. (Korporatīvais kurss - Izcila klienta pieredze pārdošanā)
Bija ļoti noderīgi un vērtīgi. Noteikti pievienotā vērtība ir tā, ka lektore ir arī praktiķe nevis tikai teorijas pārzinātāja. Super! (Korporatīvais kurss - Pārdošanas un pārrunu vadīšanas treniņš "Fight Club")
Paldies par vērtīgajiem ieteikumiem dažādu situāciju risināšanai, konkrētiem piemēriem – tie noderēs. Šīs mācības ir lietderīgas izejošo tālruņa zvanu veikšanai pārdošanas nolūkā. (Korporatīvais kurss - Pārdošanas un pārrunu vadīšanas treniņš "Fight Club")
Brīnišķīga, cieņpilna attieksme, pieeja. Kolosāls veids, kā bez stresa trenēties savā starpā, caur savām un kolēģu pieredzēm. Redzu pilnīgi visas dzīves sfērās, kur šo visu izmantot. PALDIES! (Korporatīvais kurss - Izcila klienta pieredze pārdošanā)

bottom of page