top of page

Radošā pārliecība – radi un pārliecini

Ilgums

6 stundas

Treneris

Jekaterina Zālīte

Jekaterina Zālīte

Trenere, mentore un klientu “advokāts" ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi.

Radošā pārliecība – radi un pārliecini

Mērķis

Izaicināt sevi ar mērķi atklāt savu radošumu, kas ļauj inovēt un radīt. Stiprināt pārliecību, ka radošums ir domāšanas veids, kas liek proaktīvi rast jaunus risinājumus. Un šo domāšanas veidu ir jātrenē kā muskuļus.


Darba metode

Mācības balstītas uz 2 tehnikām:

  1. Dizaina domāšanas jeb radošā problēmas risināšanas metodoloģijas pamati un rīki. Teorijas pamatlicēji Toms un Deivids Kelliji, IDEO & Stenfordas d.school dibinātāji, grāmatas “Creative confidence. Unleashing the creative potential within us all” autori.

  2. Argumentēšanas un iebildumu apiešanas treniņš.


Programma

1.daļa. Uzdrošinies.


Teorētiskā daļa:

  • Kas ir radošums?

  • Kā attīstīt radošo domāšanu biznesā - video un cita formāta piemēri no d.school

  • Dizaina domāšanas pamati.

  • Fiksēts vs atvērts domāšanas veids cilvēkos

  • Radošā darbnīca.


Nolūks trenēt empātijas prasmes caur “Personas” uzzīmēšanas jeb likt problēmas centrā gala lietotāju.

Tāpat mērķis trenēt instrumentu “How might we” jeb kā mēs varētu…pieeju, koncentrējoties uz risinājumu, nevis problēmu.


2.daļa. Iesaisti un iedvesmo


  • Teorija. Kā veidot radošas komandas, kas vienlaicīgi ir iedvesmota, izaicina viens otru un tiecas uz rezultātu.

  • Prakse. Instruments, kā sadarbojoties komandā nekritizēt idejas, bet būvēt uz tām.

  • Grupu diskusijas.


3.daļa. Pārliecini.


Kā neapstāties pie kolēģa vai klienta pirmā ieilduma. Kā tikt pāri kolēģa “mēs tā esam darījuši, tas nestrādā” vai “mēs tā jau darām 10 gadus, nekas nav jāmaina”, kā tikt pāri klienta negatīvajām emocijām un iebildumiem.

  • Prakse. Darbs pāros.

  • Metode “Universāla formula iebildumu apiešanai”, kas atraktīvā veidā ļauj trenēt pārliecināšanas prasmes.

Interesē mācības?
Piesakies sarunai un pielāgosim tās tavām vajadzībām!

Sazināsimies ar tevi e-pastā!

bottom of page