Dizaina domāšana
Ilgums
6 stundas
Treneris
Kristiāna Roth
Par treneri
Kristiāna Roth
Dizaina domāšanas un inovāciju vadības trenere un konsultante.
Dizaina domāšana
Dizaina domāšana ir ieguvusi milzīgu popularitāti pasaules veiksmīgāko uzņēmumu vidū. Google, Apple, Siemens, Lufthansa, General Eletric ir tikai daži no uzņēmumiem, kuri šo pieeju izmanto gan jaunu produktu un pakalpojumu izstrādei, gan iekšējo procesu uzlabošanai.
Lai gan dizaina domāšana nāk no dizaina jomas, nav nepieciešams būt prasmīgam māksliniekam vai dizainerim, lai to veiksmīgi pielietotu biznesa vidē. Šī kursa laikā iepazīsieties ar dizaina domāšanas procesu un dažādām metodēm, kas tajā ietilpst.
Mērķis
Sniegt ieskatu dizaina domāšanā caur nelielu dizaina projektu, kura laikā tiks izstrādāti jauni produktu un pakalpojumu risinājumi.
Ieguvumi
ieskats vienā no populārākajām inovāciju vadības pieejām;
praktiskas iemaņas dizaina domāšanas metožu pielietošanā;
apmierinātāki klienti;
motivētāki darbinieki;
tirgū veiksmīgākas inovācijas;
uzlaboti uzņēmumi iekšēji procesi.
Darba metode
Strukturēta, praksē bāzēta, interaktīva darba metode. Mācību gaitā tiks izvēlēts viens izaicinājums, kuram šīs dienas laikā, strukturētā veidā ar dizaina domāšanu, tiks meklēti risinājumi. Tādēļ dienas gaitā būs daudz praktisku vingrinājumu un uzdevumu. Tāpat trenere dalīsies ar piemēriem no savas personīgās pieredzes un pasaules prakses.
Mērķauditorija
Uzņēmumu un komandu vadītāji, procesu vadītāji, produktu vadītāji vai cilvēki, kas uzņēmumā atbildīgi par jaunu produktu, pakalpojumu un procesu ieviešanu.
Programma
1. Ievads dizaina domāšanā
Dizaina domāšanas process.
Dizaina domāšanas pamatprincipi.
Dizaina domāšanas pielietojuma veidi.
2. Izpēte
Empātijas nozīme inovāciju (produktu un pakalpojumu) veidošanā.
Metodes klienta vajadzību izzināšanai.
3. Problēmas definēšana
Metodes izpētes datu apkopošanai un analīzei.
Izaicinājuma definēšana.
4. Ideju ģenerēšana
Metodes ideju ģenerēšanai dažādu komandu veidiem.
Ideju atlase.
5. Prototipēšana un testēšana
Zemas detalizācijas pakāpes prototipu veidošana.
Testa interviju plānošana.