top of page

Dizaina domāšana

Ilgums

6 stundas

Treneris

Kristiāna Roth

Par treneri

Kristiāna Roth

Dizaina domāšanas un inovāciju vadības trenere un konsultante.

Dizaina domāšana

Dizaina domāšana ir ieguvusi milzīgu popularitāti pasaules veiksmīgāko uzņēmumu vidū. Google, Apple, Siemens, Lufthansa, General Eletric ir tikai daži no uzņēmumiem, kuri šo pieeju izmanto gan jaunu produktu un pakalpojumu izstrādei, gan iekšējo procesu uzlabošanai. 


Lai gan dizaina domāšana nāk no dizaina jomas, nav nepieciešams būt prasmīgam māksliniekam vai dizainerim, lai to veiksmīgi pielietotu biznesa vidē. Šī kursa laikā iepazīsieties ar dizaina domāšanas procesu un dažādām metodēm, kas tajā ietilpst. 


Mērķis

Sniegt ieskatu dizaina domāšanā caur nelielu dizaina projektu, kura laikā tiks izstrādāti jauni produktu un pakalpojumu risinājumi.


Ieguvumi
  • ieskats vienā no populārākajām inovāciju vadības pieejām;

  • praktiskas iemaņas dizaina domāšanas metožu pielietošanā;

  • apmierinātāki klienti;

  • motivētāki darbinieki;

  • tirgū veiksmīgākas inovācijas;

  • uzlaboti uzņēmumi iekšēji procesi.


Darba metode

Strukturēta, praksē bāzēta, interaktīva darba metode. Mācību gaitā tiks izvēlēts viens izaicinājums, kuram šīs dienas laikā, strukturētā veidā ar dizaina domāšanu, tiks meklēti risinājumi. Tādēļ dienas gaitā būs daudz praktisku vingrinājumu un uzdevumu. Tāpat trenere dalīsies ar piemēriem no savas personīgās pieredzes un pasaules prakses. 


Mērķauditorija

Uzņēmumu un komandu vadītāji, procesu vadītāji, produktu vadītāji vai cilvēki, kas uzņēmumā atbildīgi par jaunu produktu, pakalpojumu un procesu ieviešanu.


Programma

1. Ievads dizaina domāšanā 

  • Dizaina domāšanas process.

  • Dizaina domāšanas pamatprincipi.

  • Dizaina domāšanas pielietojuma veidi.

2. Izpēte

  • Empātijas nozīme inovāciju (produktu un pakalpojumu) veidošanā.

  • Metodes klienta vajadzību izzināšanai.

3. Problēmas definēšana

  • Metodes izpētes datu apkopošanai un analīzei.

  • Izaicinājuma definēšana.

4. Ideju ģenerēšana

  • Metodes ideju ģenerēšanai dažādu komandu veidiem.

  • Ideju atlase.

5. Prototipēšana un testēšana

  • Zemas detalizācijas pakāpes prototipu veidošana.

  • Testa interviju plānošana.

Interesē mācības?
Piesakies sarunai un pielāgosim tās tavām vajadzībām!

Sazināsimies ar tevi e-pastā!

bottom of page