top of page

Izcilas klientu pieredzes veidošana

Ilgums

3,5 stundas

Treneris

Jekaterina Zālīte

Jekaterina Zālīte

Trenere, mentore un klientu “advokāts" ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi.

Izcilas klientu pieredzes veidošana

Kāda ir atšķirība starp izcilu klientu servisu un izcilu klientu pieredzi? ​

  • Vai atceries ēšanas vietu, kurā, iegriežoties jebkurā pasaules valstī, vienmēr zini, kas Tevi sagaida?  ​

  • Vai zini, cik reižu vairāk apmierināts klients ir gatavs nopirkt no uzņēmuma salīdzinoši ar klientiem, kas uzņēmumu izvēlas tikai lētākās cenas dēļ? ​

  • Vai zināji, ka ir vismaz 3 klientu lojalitātes tipi?​

Šis kurss ir veidots izpratnes radīšanai un zināšanu iegūšanai, lai veicinātu Jūsu virzību uz veiksmīgāku sadarbību ar Jūsu organizācijas klientiem – viņu pieredzes veidošanu. ​


Mērķi un ieguvumi
  • Veicināt uz klientu orientētu domāšanu organizācijā;​

  • Mācīties no labās prakses – Latvijas un starptautisko uzņēmumu piemēriem;​

  • Gūt izpratni par nepieciešamajām aktivitātēm, lai veicinātu klientu pieredzi un apmierinātību;​

  • Veicināt sadarbību starp struktūrvienībām;​

  • Iesaistīt darbiniekus organizācijas procesos;​

  • Gūt ieskatu metodēs, ar kurām mēra klientu apmierinātību un kā tā ietekmē uzņēmuma peļņu. 



Darba metode

Praktisku un teorētisku atziņu kopums – iesaistošs saturs, grupu diskusijas.

Mērķauditorija

Klientu pieredzes veidošanas procesos tieši vai netieši ir iesaistītas visas organizācijas struktūrvienības, tomēr šo kursu iesakām tiem, kuri uzņemas vadošo lomu organizācijas produktu un pakalpojumu veidošanā, klientu servisa nodrošināšanā un biznesa attīstībā.


Programma

1. Kas ir klientu pieredze (KP):

  • Kādēļ šodien uzņēmumi runā par KP;​

  • Kas ir pieredzes ekonomika;​

  • Kādēļ KP ir svarīga.​

2. Kas veido KP:

  • Kāda ir konkurences vide?​

  • Kādas ir šodienas klienta vajadzības un pieredze?​

  • Kā uzņēmumiem pielāgoties? ​

3. Klientu lojalitātes tipi.

​4. Kā mēra klientu pieredzi:

  • Uzņēmumu reālie rādītāji, klientu komentāri – slavējošie, kritizējošie, ar ieteikumu raksturu; ​

  • Atsauksmju reģistrēšanas prakses;​

  • Platformas klientu apmierinātības mērīšanai;​

  • Ieteikumi, kā strādāt ar klientu komentāriem.


Interesē mācības?
Piesakies sarunai un pielāgosim tās tavām vajadzībām!

Sazināsimies ar tevi e-pastā!

bottom of page