top of page

Pāvels Hafizovs

Pārdošana, sarunu vadīšana

Pārdošanas praktiķis un komunikācijas treneris ar vairāk kā 20 gadu praktisko pieredzi B2B pārdošanā un B2C klientu apkalpošanā.

Specializējas pārdošanas un pārrunu vešanas tehnikās, darbā ar klienta iebildumiem un "auksto zvanu" tēmās, konfliktu risināšanā un mediācijā.

Vada efektīvas komunikācija un darījumu slēgšanas treniņus, izmantojot paša izstrādātu un praksē pārbaudītu “Fight Club” pieeju, diagnosticē pārdošanas komandu sniegumu un konsultē attīstības plānu ieviešanā.

Pāvels Hafizovs
Izglītība
  • Maģistra grāds vadībzinātnē, Latvijas Universitāte;

  • Pārdošanas un pārrunu vadīšanas treniņi Latvijā, Krievijā un Ukrainā.

Profesionālā pieredze

•      Dental Art klīnikas klientu pieredzes vadītājs;

•      Pavel Hafizov/AIR radošā projekta radītājs un virzītājspēks (ražotājs, zīmola menedžeris, mārketinga un pārdošanas vadītājs);

•      Swedbank attīstības vadītājs, kompetenču centra eksperts, jauno korporatīvo klientu piesaistes projektu vadītājs, biznesa treneris un biznesa klientu apkalpošanas menedžeris;

•      Observer Latvia piegādes nodaļas vadītājs.

Atsauksmes
bottom of page