top of page

Pašpalīdzība krīzē

Ilgums

3 stundas

Treneris

Ieva Vaine

Par treneri

Ieva Vaine

Psiholoģe, komunikāciju trenere un konsultante ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi.

Pašpalīdzība krīzē

Praktisks seminārs vadītājiem

Ar krīzes aspektiem globālā, uzņēmuma vai privātā līmenī sastopas ikviens. Tā var būt neziņa par nākotni, raizes par veselību, finansēm, kā arī citiem faktoriem. Tas viss tērē mūsu resursus un ietekmē produktivitāti.

Kā tikt galā ar šiem izaicinājumiem? Un kā palīdzēt citiem – kolēģiem un darbiniekiem?


Šajā seminārā runāsim par to, kā vadītājam palīdzēt pašam sev un kā atbalstīt un rādīt piemēru savai komandai krīzes laikā un pārmaiņās.


Mērķi
  • Vairot izpratni par krīzes, ilgstoša stresa ietekmi uz fizisko, intelektuālo, emocionālo un sociālo labklājību;

  • sniegt konkrētus ieteikumus, praktiskas metodes kā uzlabot un noturēt savu pašsajūtu (kā fizisko, tā psiholoģisko) paaugstināta stresa, krīzes apstākļos;

  • iedvesmot dalībniekus ieviest dzīvē jaunas prakses, kuras sniedz tūlītēju pozitīvu efektu pašsajūtā un ilgtermiņā praktizētas paaugstina psiholoģisko labklājību, noturību pret stresu un produktivitāti. 


Darba metode

Aktīva un iesaistoša darba forma. Nodarbībā iekļautas diskusijas un situāciju analīze, teorētiskā daļa ir papildināta ar piemēriem un praktiskiem vingrinājumiem, tai skaitā, elpošanas tehnikām.

Programma

1. Krīze, stress, izdegšana – kā tas mūs ietekmē. Fizioloģijas pamatojums, sekas ikdienas uzvedībā, pašsajūtā, produktivitātē.

2. Uzvedība krīzē – “izdzīvošanas algoritms”.

3. Pašpalīdzība – metodes un prakses resursu atjaunošanai un pašsajūtas uzlabošanai, balstoties uz ķermeņa fizioloģijas likumsakarībām (veģetatīvā nervu sistēma, hormonālā sistēma) un psiholoģiju:

  • darbs ar elpu;

  • relaksācijas tehnikas;

  • spriedzes atreaģēšana;

  • rūdīšanās;

  • uzturs;

  • miegs;

  • domāšanas paterni to maiņa;

  • emociju vadība.

 4. Ieviešana praksē. Kā izveidot un uzturēt jaunus, veselīgus ieradumus.

 5. Intensīvas ķermeņa restarta tehnikas un izaicinājumi šo ieradumu ieviešanā.

 6. Vadītāja loma krīzes un pārmaiņu apstākļos:

  • komunikācijas nozīme krīzē – kāda ziņa vadītājam ir jāiedod savai komandai;

  • vadītāja atbalsta un piemēra funkcija (vārdu, piemēru, savas pieredzes un zināšanu integrēšana ikdienas rutīnā darbinieku individuālajā/komandas līmenī).

Interesē mācības?
Piesakies sarunai un pielāgosim tās tavām vajadzībām!

Sazināsimies ar tevi e-pastā!

bottom of page