top of page

Darbinieku iesaiste un motivācija. Kā uzturēt augstu enerģijas līmeni komandā

Ilgums

2x1,5 stundas

Treneris

Olga Dzene

Par treneri

Olga Dzene

Līderības attīstības eksperte, konsultante un trenere ar 20 gadu pieredzi personāla un organizāciju vadības jomās.

Darbinieku iesaiste un motivācija. Kā uzturēt augstu enerģijas līmeni komandā

Vadītāja loma šodien ir būtiski mainījusies – samazinājusies kontroles un uzraudzības funkcija, priekšplānā izvirzot iedvesmošanu, saliedēšanu, komandas fokusēšanu un attīstību.


Tā ir būtiska domāšanas maiņa, kas pieprasa arī jaunas prasmes un iemaņas vadītājam. Turklāt situācijā, kad ierobežota klātienes tikšanās un darbs notiek attālināti, vadītājam ir virkne papildus izaicinājumu.


Kā noturēt fokusu uz kopējo mērķi, saglabājot individuālu pieeju? Kā “nolasīt” emocijas un saprast, kas katram ir svarīgi? Kā saglabāt struktūru, nezaudējot cilvēcību? Un kur tam visam atrast laiku?


Programma

1. Vadības stila un domāšanas izmaiņas:

  • Vadītāja iemaņas – iedvesmošana, emocionālā stabilitāte, komandas apvienošana.

  • Individuāla pieeja – uzdevumos un komunikācijā. Cik tālu katru izaicināt?

  • Video - jaudīgs instruments darbinieku informēšanā un motivēšanā. Riski.

  • Darbinieku attīstība. Kāpēc un kā?

  • Psiholoģiskais fokuss: kā izveidot atmosfēru, “nolasīt” un vadīt emocijas?

2. Darbinieku motivācija - aktuālas pieejas:

  • Kā cilvēkiem pietrūkst, strādājot attālināti un kā to aizvietot?

  • Kā noteikt darbinieka individuālo motivācijas struktūru?

  • Dažādas motivācijas pieejas: 


    • Komunikācija ar darbiniekiem (bieži un dažādi).

    • Neformālas pozitīvas atmosfēras veidošana sapulcēs un pasākumos.


    • Iekšējās sadarbības stiprināšana.


    • Darbinieku individuālā attīstība – individuālie mērķi, plāns, mentorings un koučings.


    • Misijas un vērtību aktualizēšana.

3. Jauna sapulču ēra:

  • Sapulču ritms, forma un ilgums. Kas strādā un kas nestrādā?

  • Kā panākt darbinieku iesaisti?

  • Komandas sapulces aktuālās tehnikas:  


    • Check-in, check-out.


    • Pateicības tehnikas. Informēšana par situāciju, rezultātiem, notikumiem. Cik bieži un kā?

  • Individuālas tikšanās ar darbiniekiem. Potenciālie ieguvumi un praktiskie ieteikumi.


Interesē mācības?
Piesakies sarunai un pielāgosim tās tavām vajadzībām!

Sazināsimies ar tevi e-pastā!

bottom of page