Ikgadējo attīstības pārrunu vadīšana
Darba novērtēšanas un attīstības pārrunām ar darbinieku mēs skatīties kā uz laika zagli, nevajadzīgu pasākumu vai izaicinājumu kritikai. Šis mācību kurss veidots tā, lai palīdzētu darba novērtēšanas un attīstības pārrunas pārvērst par procesu ar jēgu. 21. janv. 9:30-17:00 Cena: 250€ + PVN
Laiks & vieta
2025. g. 21. janv. 09:30 – 17:00
Rīga, Blaumaņa iela 11-13-12, Centra rajons, Rīga, LV-1011, Latvija
Par kursu
Kursu vada: Kristiāna Boša
Darba novērtēšanas un attīstības pārrunas ar darbinieku mēdz saistīties ar problēmām vai atziņām, ka tās ir kā: laika zaglis, nevajadzīgs pasākums, neformāla saruna par dzīvi, neērtības un trauksme vai izaicinājums kritikai.
Balstoties uz darba snieguma vadības principiem, šis mācību kurss veidots tā, lai palīdzētu darba novērtēšanas un attīstības pārrunas pārvērst par procesu ar jēgu, lai tas kalpotu kā instruments:
iespējai pilnveidot sadarbības attiecības,
darbinieku motivācijas un vēlmes sasniegt vēl vairāk veicināšanai,
sagatavotai sarunai par sniegumu un nākotnes mērķiem,
iedrošinājumam, veicinot atklātību un uzticēšanos,
konstruktīvai atgriezeniskajai saitei.
Mērķi
Izprast darba snieguma vadības ciklu un tā saistību ar attīstības pārrunām.
Apgūt praktiskas tehnikas mērķu izvirzīšanai, darbinieku attīstības plānošanai un snieguma novērtēšanai.
Attīstīt prasmes vadīt attīstības pārrunas, kas motivē un virza uz rezultātu.
Ieguvumi
Spēja strukturēti vadīt attīstības pārrunas, balstoties uz darba snieguma vadības principiem.
Tehnikas efektīvai mērķu izvirzīšanai, attīstības plānošanai un motivēšanai.
Pārliecība par to, kā veiksmīgi novērtēt darbinieku sniegumu un sniegtu attīstošu atgriezenisko saiti.
Darba metode
Praktiska un interaktīva darbnīca ar interviju simulācijām, individuālajiem un grupu uzdevumiem, situāciju analīzi un piemēriem.
Mērķauditorija
Darba devēji, vadītāji, komandu vadītāji, ikviens, kurš vēlas pilnveidot savas prasmes vadīt sarunu par attīstību darba snieguma kontekstā.
Programma
1. sesija
Attīstības pārrunu konteksts – darba snieguma vadības cikla nozīme
Darba snieguma vadības cikls
Attīstības pārrunu mērķis
Vadītāja loma attīstības pārrunās
2. sesija
Plānošanas fāze – mērķu izvirzīšana
Kā mērķu izvirzīšana ietekmē attīstības pārrunas
SMART kritēriji mērķu definēšanai
Dialoga veidošana mērķu izvirzīšanā
Mērķu sasaistīšana ar darbinieka stiprajām pusēm un attīstības vajadzībām
Kompetenču izvērtēšana un prioritizēšana
3. sesija
Attīstības pārrunu konteksts – darba snieguma vadības cikla nozīme
Attīstības plānošana
Kā nodrošināt atbilstošus resursus (apmācības, mentoringu, uzdevumu rotāciju).
Motivācija un darbinieka iesaiste
Kā iedvesmot darbiniekus pašiniciatīvai
Iekšējā un ārējā motivācija
Kā vadīt sarežģītas sarunas
Ko darīt, ja darbinieks nav motivēts vai nepiekrīt vadītāja piedāvājumam
4. sesija
Rezultāta fāze – Novērtēšana un atgriezeniskās saites sniegšana
Darba snieguma novērtēšana
Atgriezeniskās saites sniegšana
Gada noslēguma pārrunu sasaistīšana ar nākamā gada plānošanu