LinkedIn kā biznesa un profesionālās reputācijas mērogošanas instruments
2 stundas
Tiešsaistes ievadsesija paredzēta, lai sniegtu praktiskas zināšanas kā profesionālim veidot dabisko klātbūtni platformā, kas stiprina un mērogo atpazīstamu un uzticamu reputāciju, veicina atgriezenisko saikni, jaunu talantu interesi, esošo klientu un partneru izglītošanu, lojalitāti, kā arī potenciālo partneru un klientu piesaisti.
Programma
Ievads par to, kas ir LinkedIn – tā loma pasaulē, statistika, mērķis, profesionālā reputācija, platformas algoritms, cilvēku mijiedarbība, mērogota uzticēšanās.
1. Tīklošana
Klientu, partneru atbalsts, komandas atbalsts, kontaktu stratēģija.
Atbalsts uzņēmuma profilam, kolēģiem – savstarpēja mijiedarbība, sadarbības mehānisms.
Atbalsts klientiem, partneriem no privātiem profiliem un uzņēmuma profila.
Stratēģija jaunu kontaktu veidošanai.
2. Satura stratēģijas
Komandas, uzņēmuma lapas satura pārdale, domu pievienošana vai pašu veidots saturs.
Efektīvi formāti, algoritms uz platformas.
Satura tēmas no profesionāla profila.
Padomi un ieteikumi teksta daļas noformēšanai.
Ziņu plūsmas kvalitātes dators/telefons.
3. Profils
Uzņēmuma profils, galvenās lietas, kurām jāpievērš uzmanība.
Profesionāli - reputācija, uzticība, piemēri.
Aktuālās sadaļas, algoritms.
Brīvprātīgi, izmantojot komandu profilu auditu ekrānā.
Kopsavilkums - galvenie ieteikumi efektīvai laika izmantošanai platformā.
Sesijas beigās dalībnieki saņems sarakstu, lai varētu patstāvīgi turpināt savas LinkedIn aktivitātes.