Proaktīva komunikācija
Ilgums
2 x 6 stunda
Treneris
Skaidrīte Bulmeistere-Ikauniece
Par treneri
Skaidrīte Bulmeistere-Ikauniece
Profesionāla klientu servisa, pārdošanas un treneru (Train the Trainer) prasmju trenere.
Proaktīva komunikācija
Mērķi
Iedrošināt un iedvesmot pārdošanas konsultantus par viņu lomas nozīmīgumu uzņēmuma darbībā un tēla veidošanā;
apgūt jaunas prasmes un pilnveidot esošās proaktīvā rīcībā un pārliecinošā komunikācijā;
iegūt jaunus rīkus personīgās enerģijas taupīšanai un izaicinošu situāciju risināšanai.
Darba metode
Interaktīva un iesaistoša darba forma, praktiskie uzdevumu individuāli un mazās grupās ar mērķi nostiprināt un attīstīt prasmes, diskusijas labāko risinājumu meklēšanai
Programma
Emocionālās un funkcionālās vajadzības
konsultantu loma iekšējā un ārējā klienta emocionālo vajadzību apmierināšanā, kas lielākā mērā arī nosaka klientu apmierinātību, uzticēšanos un veiksmīgāku sadarbību
Proaktīva domāšana un proaktīva uzvedība
Kā tērēt enerģiju gudri un efektīvi
Kā vairot pozitīvo enerģiju un kā, pareizi sadalot enerģiju, mazināt stresu un izsīkumu
Pasniedzējas un dalībnieku piemēri izpratnes stiprināšanai un iedrošināšanai
Frāzes, ko izmantot komunikācijā, lai veicinātu proaktīvu domāšanu
Aktīva klausīšanās
Kā vienlaicīgi radīt klientam ieinteresētības, uzklausīšanas sajūtu un pašiem vadīt sarunu, nosakot virzienu un garumu
Empātija – komunikācijas pamatkompetence
Jautāšanas prasmes
Jautāšana kā aktīvas klausīšanās būtiska sastāvdaļa
Kā izmantot jautājumus efektīvāk?
Kā pielāgot jautājumus atbilstošāk mērķim?
Komunikācijas elementi
Ķermeņa valoda, intonācija un vārdi
Katra elementa loma iespaida radīšanā un informācijas apmaiņā saskarsmē
Kā šos elementus izmantot jēgpilni?
Reflektēšana par savu pieredzi, novērojumiem un izaicinājumiem
Komunikācijas stili
Agresīvs, pasīvs, pasīvi agresīvs un apgūstamais pārliecinātais stils
Raksturojums
Atpazīšana saskarsmē
Konfliktsituācijas
Efektīva komunikācija to risināšanai, lai izvairītos no konfliktiem
Konfliktu risināšanas taktikas
Komunikācijas tehnikas konfliktsituāciju vadīšanai uz risinājumu