top of page

Emocionālā inteliģence

Ilgums

6 stundas

Treneris

Jolanta Armande

Par treneri

Jolanta Armande

Starptautiski atzīta vadības konsultante un trenere ar vairāk kā 20 gadu praktisko pieredzi. Praktizējoša klīniskā psiholoģe, vadītāja un cilvēktiesību aktīviste.

Emocionālā inteliģence

Emocionālā inteliģence jeb emocionālais intelekts (EI) ir aktuāla tēma gan mūsdienu akadēmiskajā, gan organizāciju vidē. Pastāv dažādi viedokļi par to, kas īsti ir Emocionālā Inteliģence un kāda ir tās ietekme uz mūsu darbu. Skaidrs ir viens – mēs nevaram ignorēt emociju klātbūtni nevienā mūsu dzīves un darbības aspektā.


Emocijas caurauž mūsu personību un ikdienas saskarsmi ar apkārtējiem. Spēja tās regulēt un vadīt ir viena no būtiskākajām kompetencēm, kas ļauj labi strādāt, veiksmīgi sadarboties ar citiem un palīdz saglabāt labu veselību. 

Šajā kursā kopīgi pētīsim, ko mums vēsta mūsu emocijas, un apgūsim praktiskus paņēmienus emociju vadīšanai īstermiņā un ilgtermiņā.


Mērķis

Efektīvu, praksē pielietojamu paņēmienu apguve, kas veicinātu spēju atpazīt un regulēt savas un arī apkārtējo emocijas, veidot labas savstarpējās attiecības gan privātajā, gan profesionālajā dzīvē.


Ieguvumi
  • zināšanas par emocionālās inteliģences pamatprincipiem;

  • izpratne par emociju nozīmi, to vadīšanu;

  • labāka komunikācijas un konfliktu risināšanas prasme;

  • savu resursu apzināšana un attīstīšana.


Darba metode

nteraktīva, elastīga darba forma, ar mērķi jaunās zināšanas pielietot praksē – treniņā daudz praktisko darbu, lomu spēļu, teorētiskās bāzes sakārtošana un saistīšana ar praksi.


Mērķauditorija

Jebkurš cilvēks, kurš vēlas labāk izprast un vadīt savas emocijas.


Programma

1. Emocionālās inteliģences izpratne un nozīme:

  • EI kā personības iezīme un EI kā spēja;

  • EI kā pašregulācijas kompetence.

2. Emociju atpazīšana dažādās dzīves situācijās:

  • emociju bilance;

  • dažādu emociju nozīme un vadīšanas iespējas.

3. Emociju pašregulācijas process:

  • situācijas izmantošana;

  • uzmanības fokusa maiņa;

  • kognitīva pārvērtēšana;

  • reakcijas modifikācija.

4. Personīgo resursu stiprināšana – emociju regulācijas pamats.

  • PERMA-H ilgtspējīgas labklājības modelis. 

Interesē mācības?
Piesakies sarunai un pielāgosim tās tavām vajadzībām!

Sazināsimies ar tevi e-pastā!

bottom of page