Digitālo paradumu veidošana
Ilgums
6 stundas
Treneris
Kaspars Kauliņš
Par treneri
Kaspars Kauliņš
Biznesa attīstības vadītājs, vadības konsultants un līderības treneris ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi starptautiskajā biznesa vidē. Mākslīgā intelekta valodas tehnoloģiju entuziasts.
Digitālo paradumu veidošana
Jaunu tehnoloģiju ienākšana dzīves un darba jomās ir mūsdienu realitāte. Organizācijas piedzīvo digitālo transformāciju. Ko tas nozīmē mūsu biznesam? Kā tai labāk sagatavoties un kā to iekustināt? Kā veicināt digitālo paradumu veidošanos gan darbiniekiem, gan arī klientiem un sadarbības partneriem?
Kursa gaitā diskutēsim un dalīsimies pieredzē par to, kā veicināt cilvēka un tehnoloģiju efektīvu sadarbību mākslīgā intelekta laikmetā, kādi risinājumi un rīki pieejami jau šobrīd un ko varam sagaidīt tuvākajā nākotnē.
Mērķi
Sniegt zināšanas par tehnoloģiju izmantošanu un digitālo rīku pielietojumu organizācijas un biznesa efektivitātes paaugstināšanā;
Apzināt iespējas veidot digitālos paradumus gan personīgi, gan arī jūsu organizācijā un biznesā.
Ieguvumi
Izpratne par digitālās transformācijas būtību;
Jaunas iespējas organizācijas un personiskās efektivitātes paaugstināšanai;
Rīki un aktivitātes darbinieku, klientu un partneru digitālo paradumu veicināšanai;
Izpratne par personīgo digitālo paradumu priekšrocībām un riskiem.
Darba forma
Interaktīva darba forma - daudz piemēru, diskusiju, pieredzes apmaiņas, individuālu un grupas uzdevumu.
Mērķauditorija
Visi, kas domā par vai īsteno digitālo transformāciju savā organizācijā, kā arī vēlas apzināt dažādu tehnoloģiju un digitālo rīku izmantošanas iespējas savā darbā un biznesā.
Programma
1. Ievads. Mākslīgais intelekts un pārmaiņas. Digitālā transformācija.
Kādas pārmaiņas ietekmē organizācijas Mākslīgā Intelekta laikmetā?
Kas ir digitālā transformācija, kā to uzsākt un veicināt?
2. Organizācijas efektivitātes paaugstināšanas rīki un iespējas.
Organizācijas efektivitāte. Tās paaugstināšanas iespējas, izmantojot automatizāciju, robotizāciju un Mākslīgo Intelektu.
Manas organizācijas digitālās transformācijas “ceļa karte”.
3. Cilvēks pret mašīnu? (datoru). Kā panākt darbinieku atbalstu un iesaisti? Klientu digitālā pieredze un lietotāju paradumi.
Kā sadarboties ar mašīnām/robotiem/algoritmiem. Dažādu tehnoloģiju izmantošanas saziņas procesos - mašīntulkošana, balss tehnoloģijas, inteliģentie čatboti u.c..
Klienta pieredzes nozīme. Unikālas klientu digitālās pieredzes dizains.
Klientu un darbinieku digitālo paradumu veidošana.
4. Personīgo digitālo paradumi pinveidošana.
Veselīgi un neveselīgi digitālie paradumi. Personisko paradumu analīze un attīstības plānošana. Digitālais detox, kas tas ir?
5. Noslēgums. Refleksijas.