Strukturēta pārdošana
Lai sasniegtu izcilību pārdošanā, šodienas pārdevējiem jāspēj darboties jēgpilni - pielāgoties mainīgajiem apstākļiem, izprast, kas ir “sarunu galda” otrā pusē, precīzi zināt, ko vēlas sasniegt un kā to panākt. 29. nov. 9:30-17:00 Cena: 250€ + PVN
Laiks & vieta
2024. g. 29. nov. 09:30 – 17:00
Rīga, Blaumaņa iela 11-13-12, Centra rajons, Rīga, LV-1011, Latvija
Par kursu
Kursu vada: Aleksejs Romanovs
Lai sasniegtu izcilību pārdošanā, uzņēmumiem vairs nepietiek, ka pārdevēji strādā pēc labākās sirdsapziņas, nepietiek ar spilgtu un patīkamu personību, kaut arī tas nav maz.
Šodienas pārdevējiem jāspēj darboties jēgpilni - pielāgoties mainīgajiem apstākļiem, izprast, kas ir “sarunu galda” otrā pusē, precīzi zināt, ko vēlas sasniegt un kā to panākt.
Mērķis
Sniegt reālus, pārbaudītus instrumentus, kas palīdz būtiski uzlabot pārdošanas rezultātus, vienlaikus ietaupot laiku.
Metodes: mini-lekcijas, diskusijas, praktiski uzdevumi un vingrinājumi, kuros dalībnieki gūs kvalitatīvi jaunu pieredzi un mācīsies apzināti pielietot jaunus paņēmienus un tehnikas
Treniņš ir balstīts uz mācīšanos caur pieredzi (experience based training), kur dalībniekiem ir iespēja ne tikai sadzirdēt, bet arī piedzīvot. Tas ir par attieksmi, par prasmēm, par plānošanu, par atrunām, par visu, kas liedz mums kļūt laimīgākiem un sniegt gandarījumu - sev, uzņēmumam un, protams, klientam, kuru bieži vien paši esam apveltījuši ar dažādiem mītiem, tādējādi apgrūtinot sev dzīvi.
Programma
1. “Enciklopēdija un dinozauri”
Kas notiek, ja mēs vēlamies atkārtot savus rezultātus caur procesiem, kas bija efektīvi vakardien?
Kā mēs varam atkārtot savus panākumus, lai tiem būtu ilgtermiņa efekts?
2. “Kompetenču matrica”
Kā līdzsvarot savu enerģiju starp laiku un darbiem?
3. Stratēģija
Stratēģija ir pats svarīgākais elements, lai labi sagatavotos pārdošanas sarunai un uzturētu veiksmīgas ilgtermiņa attiecības. Tā padara Tevi par pārdošanas profesionāli.
4. Ietekmes veidi (pēc R.Cialdini). Analīze un piemēri.
Ir 6 ietekmes veidi (ne vairāk), un mēs tos visus zinām. Komunikācijā tie darbojas kā trigeri, kuriem grūti pretoties pat tad, ja apzināmies, ka tie tiek pielietoti. Parasti pārdēvēji ietekmes paņēmienus izmanto neapzināti, turklāt reti vairāk par 2-3. Apzināta ietekmes pielietošana būtiski uzlabos sniegumu - no “pārdot pēc vislabākās sirdsapziņas” uz “pārdot profesionāli”.
5. Kā pārdot visiem un veidot iekšējo sinerģiju? Sociālie stili un iekšēja komunikācija.
Ir starpība rezultātā, vai pārdodam/komunicējam ar tiem, kuri mums patīk (it sevišķi, ja patika ir abpusēja), vai ar tiem, ar kuriem nesaprotamies un kur šīs abpusējās patikas nav. Saprotot, kāpēc tā ir, varam lauzt šo paradigmu, nedaudz pielāgojoties otrai pusei, un – ievērojami uzlabot savu sniegumu.
6. Taktikas
Taktikas ir pats nepieciešamākais katram kārtīgam pārdošanas amatniekam, lai efektīvi un jaudīgi komunicētu šeit un tagad, būtiski palielinot vēlamā rezultāta sasniegšanas iespējas gan klātienē, gan neklātienē.
7. Pārdošanas struktūra “5 soļi”.
Šī ir universāla, vienkārša un viegli uztverama sistēma, kas palīdzēs strukturēt jebkuru klientu servisa/pārdošanas/iepirkumu komunikāciju. Tās būtiskie elementi: ķermeņa valoda (vēlreiz), pirmais kontakts, features & benefits, izdevīguma formulēšana, kaulēšanās elementi (cenas komunicēšana, palielināšana/ samazināšana), darījuma noslēgšana/palielināšana.
8. Meistarība
Pārdod kā Steve Jobs un Elon Masks! Šī sesija būs īpaši noderīga tiem, kuriem ir lieli plāni un ambīcijas pārdošanā.
Prieka pārdošanas modelis.
kāpēc dažas organizācijas ir veiksmīgākas par citām, neskatoties uz to, ka to produkts ir acīmredzami vājāks nekā konkurentiem?
kādas īpašības ir “sexy” un kur rodas “WOW” faktors?
un, protams, kā to visu komunicēt un panākt situāciju, kad Tavi klienti kļūst par Taviem labākajiem pārdošanas aģentiem?
9. Debrīfings (atgriezeniskā saite)