top of page
LinkedIn kā biznesa un profesionālās reputācijas mērogošanas instruments
LinkedIn kā biznesa un profesionālās reputācijas mērogošanas instruments

LinkedIn kā biznesa un profesionālās reputācijas mērogošanas instruments

Šī darbnīca paredzēta, lai sniegtu praktiskas zināšanas kā profesionālim veidot dabisko klātbūtni LinkedIn platformā, kas stiprina un mērogo atpazīstamu un uzticamu reputāciju, veicina atgriezenisko saikni, klientu piesaisti. 26. nov. 9:00- 13:30 Cena: 185€ + PVN

Laiks & vieta

2024. g. 26. nov. 09:00 – 13:30

Rīga, Blaumaņa iela 11-13-12, Centra rajons, Rīga, LV-1011, Latvija

Par kursu

Kursu vada: Ieva Drāzniece


Ieguvumi

  • iepazītu LinkedIn platformas lomu un iespējas,  ko tā sniedz profesionāļiem un biznesam,

  • apgūtu LinkedIn algortma principus, 

  • iedvesmotos no labās prakses Latvijā un pasaulē, 

  • izmēģinātu profila sakārtošanas svarīgākos soļus, 

  • apgūtu iesaistes soļus un tīklošanas stratēģijas, 

  • iepazītu satura pārdales, veidošanas, noformēšanas un publicējamo tēmu stratēģijas.


Mērķis

Sniegt praktiskas zināšanas kā profesionālim veidot dabisko klātbūtni platformā, kas stiprina un mērogo atpazīstamu un uzticamu reputāciju, veicina atgriezenisko saikni, jaunu talantu interesi, esošo klientu un partneru izglītošanu, lojalitāti, kā arī potenciālo partneru un klientu piesaisti.


Darba metode

Iesaistoša un praktiska darba forma ar uzdevumiem:

  1. profila sakārtošana (stratēģija, galvenie akcenti, kam pievērst uzmanību);

  2. atrast, uzaicināt, uzturēt attiecības, pievienot komentārus (tīklošanas stratēģija);

  3. noformēt saturu (veidi, formāti, tēmas, diskusijas).


Nodarbības laikā nepieciešams savs portatīvais dators vai telefons


Mērķauditorija

Ikviens ar vēlmi labāk izprast mākslīga intelekta iespējas un gūt pieredzi darbā ar dažādiem mākslīgiem rīkiem, lai tos sāktu izmantot savā ikdienā, savas efektivitātes celšanai.


Programma

  1. LinkedIn platformas algortima principi.

  2. Personalizēta ziņu lente.

  3. Stratēģisks privātais profils.

  4. Tīklošanas stratēģijas.

  5. Satura veidošana.

  6. Atbalsts uzņēmuma vai komandas aktivitātēm.

Dalies

bottom of page