Jaunu tehnoloģiju ienākšana visdažādākajās dzīves un darba jomās ir mūsu šodienas realitāte. Mākslīgais intelekts vairs nav nākotne, to pielieto jau daudzas organizācijas, kuras vēlas atbrīvototies no rutīnas darbiem, veicināt efektivitāti, uzlabot lietotāju pieredzi, un daudz ko citu. Šādi risinājumi ļauj tām labāk konkurēt.
Organizācijas piedzīvo tā saucamo digitālo transformāciju. Ko tas nozīmē mūsu biznesam? Kā tai labāk sagatavoties un kā to iekustināt? Kā šo procesu organizēt? Kā veicināt digitālo paradumu veidošanos gan darbiniekiem, gan arī klientiem un sadarbības partneriem?
Pieredzējušais organizāciju attīstības konsultants un personāla vadītājs Kaspars Kauliņš sniegs atbalstu un konsultēs šo pārmaiņu sākumā. Iesākumā Kasparam svarīgi saprast patieso organizācijas problēmu, ko vēlas risināt. Ja tiešām problēma ir tajā, ka nepieciešams uzsākt jau iepriekš minēto digitālo transformāciju, tad viņš ir tas, kurš sniegs nepieciešamo atbalstu, lai veiksmīgi to uzsāktu un ievirzītu šādā pārmaiņu domāšanā. Ir ļoti svarīgi visiem nonākt uz ''vienas lapas''. Kaspars ieteiks iespējamos virzienus problēmas risināšanā, gan rīkus, ar ko var problēmu atrisināt. Veicot šādas pārmaiņas kopā ar pieredzējušu ekspertu, būs vieglāk, drošāk un efektīvāk!
Lai sāktu digitālo transformāciju, ir iespēja apmeklēt interaktīvu kursu „Digitālo paradumu veidošana“ vai saņemt Kaspara Kauliņa individuālo konsultāciju.
Kursa gaitā kopā ar Kasparu dalībnieki diskutē un dalīsās pieredzē par to, kā veicināt cilvēka un tehnoloģiju efektīvu sadarbību mākslīgā intelekta laikmetā, kādi risinājumi un rīki pieejami jau šobrīd un ko varam sagaidīt tuvākajā nākotnē.
Kursa mērķis ir sniegt zināšanas par tehnoloģiju izmantošanu un digitālo rīku pielietojumu organizācijas un biznesa efektivitātes paaugstināšanā. Un apzināt iespējas veidot digitālos paradumus gan personīgi, gan arī jūsu organizācijā un biznesā.
Kursa ieguvumi:
izpratne par digitālās transformācijas būtību;
jaunas iespējas organizācijas un personiskās efektivitātes paaugstināšanai;
rīki un aktivitātes darbinieku, klientu un partneru digitālo paradumu veicināšanai;
izpratne par personīgo digitālo paradumu priekšrocībām un riskiem.