2024. g. 19. dec.
Attēls: RigaComm, Artūrs Martinovs
Vai būtu vērtīgi, ka Tavas superspējas pamana potenciālais darba devējs?
Vai biznesam būtu svarīgi jauni klienti, partneri, talanti, investori?
Iespēja sasniegt Tavus mērķus, izmantojot globālo platformu profesionāļiem – LinkedIn. Platformas mērķis ir palīdzēt profesionāļiem vienam otru atrast. Tajā reģistrēti vairāk kā 1 miljards lietotāju, dominējošais vecums 25-34 gadi. Karjera un bizness ir šī profesionālā kanāla fokuss, paši kanāla dalībnieki tīklo un dalās ar noderīgu saturu.
5 soļi, lai veicinātu atpazīstamību LinkedIn.
1. Personīgais zīmols un viedokļu līderis
Pandēmija aktualizēja socializēšanos digitālā vidē, arī LinkedIn. Cilvēki vienmēr ieklausās cilvēkos. Un tendences apstiprina, personīgais zīmols, cilvēku veidota klātbūtne kļūs tikai nozīmīgāka.. Neatkarīgi, vai esi eksperts, pieredzējis profesionālis vai entuziasts noteiktā jomā, tieši Tevis radīts saturs – pieredze, zināšanas, ar ko dalies – piesaista potenciālā darba devēja, klientu un partneru uzmanību un veicina uzticēšanos.
2. Tīklošana un profesionāla kontaktu loka palielināšana
Jauni kontakti ir jaunas iespējas. Veidojot kontaktu loku, vērtīgi to veidot, gan uzrunājot mērķa adresātu, gan domubiedrus un dažādu nozaru profesionāļus. Veidojot saturu par dažādām tēmām, ir iespēja, ka tās aktuālas lielākam kontaktu lokam. Un jebkurš tavs kontakts var pie Tevis atvest Tavu potenciālo darba devēju vai klientu.
3. Esošā kontaktu loka atbalstīšana
Rezultātu LinkedIn pamatā ir “dod un saņemsi” pieeja, jo šī ir proaktīva platforma. Ja vēlies, lai Tavs kontaktu loks un algortims palīdz Tavu redzamību mērogot, visupirms, pats esi atbalsts sava kontaktu loka aktivitātēm.
4. Kvalitatīvs saturs
LinkedIn ir par vērtību adresātam. Ja vēlies, lai Tevi pamana lielāka auditorija, primāri paturi prātā vērtību savam mērķa adresātam. Kas būtu noderīgākie jautājumi, kā vari palīdzēt, izglītot, iedrošināt, dot praktisku padomu?
5. Esi dabisks, autentisks
Tava uzvedība klātienē un digitālā vidē veido Tavu reputāciju. Cilvēki jūt, ja neesi patiess. Attiecības arī biznesa kontekstā ir jāattīsta un jāuztur. Ja cilvēkus uztveram kā darījumu, tas darbosies tikai īstermiņā. Svarīgi atcerēties, ka uzticēšanos ir jānopelna.
Neatkarīgi, no tā, vai atvēli sev 15, 30 vai 60 minūtes dienā LinkedIn, iesaku veikt šīs darbības: paplašini kontaktu loku, atbalsti esošos kontaktus, un sāc veidot kvalitatīvu saturu savai auditorijai.
Jau 2025.gada 4. februārī būs iespēja pievienoties satura veidošanas kursam "Sociālo tīklu mārketings – praktisks treniņš"
Šajā kursā tiks sniegtas praktiskas zināšanas, kā veidot dabisko klātbūtni sociālo tīklu platformās, kas stiprina un mērogo atpazīstamu un uzticamu reputāciju, veicina atgriezenisko saiti un klientu piesaisti.