top of page
Ikgadējo attīstības pārrunu vadīšana
Ikgadējo attīstības pārrunu vadīšana

Ikgadējo attīstības pārrunu vadīšana

Darba novērtēšanas un attīstības pārrunām ar darbinieku mēs skatīties kā uz laika zagli, nevajadzīgu pasākumu vai izaicinājumu kritikai. Šis mācību kurss veidots tā, lai palīdzētu darba novērtēšanas un attīstības pārrunas pārvērst par procesu ar jēgu. 21. janv. 9:30-17:00 Cena: 250€ + PVN

Time & Location

21 Jan 2025, 09:30 – 17:00

Rīga, Blaumaņa iela 11-13-12, Centra rajons, Rīga, LV-1011, Latvija

About the event

Kursu vada: Kristiāna Boša


Darba novērtēšanas un attīstības pārrunas ar darbinieku mēdz saistīties ar problēmām vai atziņām, ka tās ir kā: laika zaglis, nevajadzīgs pasākums, neformāla saruna par dzīvi, neērtības un trauksme vai izaicinājums kritikai.


Balstoties uz darba snieguma vadības principiem, šis mācību kurss veidots tā, lai palīdzētu darba novērtēšanas un attīstības pārrunas pārvērst par procesu ar jēgu, lai tas kalpotu kā instruments:

  • iespējai pilnveidot sadarbības attiecības,

  • darbinieku motivācijas un vēlmes sasniegt vēl vairāk veicināšanai,

  • sagatavotai sarunai par sniegumu un nākotnes mērķiem,

  • iedrošinājumam, veicinot atklātību un uzticēšanos,

  • konstruktīvai atgriezeniskajai saitei.


Mērķi
  • Izprast darba snieguma vadības ciklu un tā saistību ar attīstības pārrunām.

  • Apgūt praktiskas tehnikas mērķu izvirzīšanai, darbinieku attīstības plānošanai un snieguma novērtēšanai.

  • Attīstīt prasmes vadīt attīstības pārrunas, kas motivē un virza uz rezultātu.


Ieguvumi
  • Spēja strukturēti vadīt attīstības pārrunas, balstoties uz darba snieguma vadības principiem.

  • Tehnikas efektīvai mērķu izvirzīšanai, attīstības plānošanai un motivēšanai.

  • Pārliecība par to, kā veiksmīgi novērtēt darbinieku sniegumu un sniegtu attīstošu atgriezenisko saiti.


Darba metode

Praktiska un interaktīva darbnīca ar interviju simulācijām, individuālajiem un grupu uzdevumiem, situāciju analīzi un piemēriem.


Mērķauditorija

Darba devēji, vadītāji, komandu vadītāji, ikviens, kurš vēlas pilnveidot savas prasmes vadīt sarunu par attīstību darba snieguma kontekstā.


Programma

1. sesija

  • Attīstības pārrunu konteksts – darba snieguma vadības cikla nozīme

  • Darba snieguma vadības cikls

  • Attīstības pārrunu mērķis

  • Vadītāja loma attīstības pārrunās


2. sesija

  • Plānošanas fāze – mērķu izvirzīšana

  • Kā mērķu izvirzīšana ietekmē attīstības pārrunas

  • SMART kritēriji mērķu definēšanai

  • Dialoga veidošana mērķu izvirzīšanā

  • Mērķu sasaistīšana ar darbinieka stiprajām pusēm un attīstības vajadzībām

  • Kompetenču izvērtēšana un prioritizēšana


3. sesija

  • Attīstības pārrunu konteksts – darba snieguma vadības cikla nozīme

  • Attīstības plānošana

  • Kā nodrošināt atbilstošus resursus (apmācības, mentoringu, uzdevumu rotāciju).

  • Motivācija un darbinieka iesaiste

  • Kā iedvesmot darbiniekus pašiniciatīvai

  • Iekšējā un ārējā motivācija

  • Kā vadīt sarežģītas sarunas

  • Ko darīt, ja darbinieks nav motivēts vai nepiekrīt vadītāja piedāvājumam


4. sesija

  • Rezultāta fāze – Novērtēšana un atgriezeniskās saites sniegšana

  • Darba snieguma novērtēšana

  • Atgriezeniskās saites sniegšana

  • Gada noslēguma pārrunu sasaistīšana ar nākamā gada plānošanu

Share this event

bottom of page