Efektīva atgriezeniskā saite
Šajā treniņā, pamatojoties uz kopīgu izpratni par efektīvu atgriezenisko saiti, tiks apskatīti pieredzētie vai iespējamie «klupšanas akmeņi», trenētas prasmes un analizētas ilustratīvas situācijas sadarbībā ar profesionālu aktieri. 30. sept. 9:30-17:00 Cena: 250€ + PVN
Time & Location
30 Sept 2024, 09:30 – 17:00
Rīga, Blaumaņa iela 11-13-12, Centra rajons, Rīga, LV-1011, Latvija
About the event
Atgriezeniskā saite ir, iespējams, viens no efektīvākajiem vadītāja instrumentiem. Tomēr tā veiksmīgai izmantošanai nepieciešamas zināmas prasmes, un dažkārt varbūt pat meistarība. Darbiniekam tā ir iespēja uzlabot savu darbu, veiksmīgāk sasniegt mērķus, vairot motivāciju, pārliecību un uzticēšanos, uzlabot savstarpējo komunikāciju un sadarbību, iespēja pilnveidoties.
Šajā treniņā, pamatojoties uz kopīgu izpratni par efektīvu atgriezenisko saiti, tiks apskatīti pieredzētie vai iespējamie «klupšanas akmeņi», trenētas prasmes un analizētas ilustratīvas situācijas sadarbībā ar profesionālu aktieri.
Kursu vada: Reinis Upenieks
Mērķis: pilnveidot prasmes konstruktīvas atgriezeniskās saites sniegšanā darbiniekiem dažādās situācijās.
Ieguvumi:
- Izpratne par atgriezenisko saiti kā efektīvu vadīšanas un darbinieku motivēšanas instrumentu;
- Praktiskas iemaņas, kā pareizi sniegt atgriezenisko saiti;
- Zināšanas un praktiskas iemaņas par sarunas struktūru, dažādiem rīcības scenārijiem un tehnikām atbilstoši dažādām situācijām un uzdevumiem (motivēt darbinieku, izteikt kritiku, veicināt attīstību un tamlīdzīgi);
- Paaugstināta spēja veidot efektīvas sadarbības attiecības ar darbiniekiem.
Darba metodes: aktīva un iesaistoša darba forma, nodarbībā iekļautas diskusijas un situāciju analīze, teorētiskā daļa ir papildināta ar piemēriem un praktiskiem vingrinājumiem. Situāciju izspēlei piesaistīts profesionāls aktieris.
Saturs
- Kad un kāpēc sniedzam atgriezenisko saiti?
- Saruna ar darbinieku, sagatavošanās un sarunas vadīšana.
- Pozitīvā un negatīvā atgriezeniskā saite, kritikas izteikšana.
- Vadītāja emocijas un izjūtas kā palīgs/šķērslis atgriezeniskās saites sniegšanā.
- Uzslava kā motivātors.
- Atgriezeniskās saite saņemšana no darbiniekiem.
- Vienlīdzīgas attieksmes jautājumi.
Dalības maksā iekļauti izdales materiāli, kafijas pauzes un pusdienas.