15. martā norisinājās facebook LIVE pasākums, kur kopā ar Ilzi runājām par tēmu “Personīgā zīmolvedība jeb kā panākt “Zīmols mani apskāva” sajūtu”.
Pieņemot lēmumu, kuru produktu vai pakalpojumu pirkt, mūsdienu klients ir kļuvis izvēlīgāks. Ikvienā nozarē “cilvēka” vai personības faktors spēlē aizvien lielāku lomu, jo klientam ir vēlme veidot attiecības ar zīmolu, tāpēc zīmoli kļūst “cilvēcīgāki”.
Viens no veidiem, kā veidot cilvēcīgāku zīmolu, ir izmantot darbinieku un vadītāju personīgos zīmolus, kas nodrošinās, ka potenciālais klients atceras un uzticas mums vai mūsu uzņēmuma darbiniekiem kā savas jomas ekspertiem un profesionāļiem. Personīgais zīmols ir kapitāls, un tā izkopšana ir kļuvusi par nepieciešamību tik saspringtas konkurences apstākļos. Jo skaidrāks, interesantāks, daudzpusīgāks ir personīgais zīmols, jo lielāka ir profesionālā un sociālā vērtība.
Personīgais zīmols ir katram. Tas veidojas no tā, kā komunicējiet ar draugiem, ar klientiem un sadarbības partneriem. Jūsu personīgais zīmols veidojas arī no tā, kā komunicējiet sociālajos tīklos. Tas ir jūsu radīts priekšstats par vērtībām, mērķiem, raksturu un izskatu, par attieksmi, dzīves principiem un uzvedības modeli. Tā ir jūsu reputācija.
Lai saprastu, kā personīgā zīmolvedība var būt papildus iespēja organizācijas zīmolvedībā un kāpēc to vajadzētu izmantot, personīgā zīmola meistare Ilze Rassa pastāstīja:
kas ir personīgais zīmols?
ko personai un uzņēmumam dod personīgā zīmola kopšana?
kāpēc vajadzētu parūpēties par savu darbinieku personīgā zīmola izveidi?
kas jāņem vērā personīgā zīmola stiprināšanā 2022. gadā?
kāpēc pārliecinoša pirmā iespaida radīšana ir sākums personīgajā zīmolvedībā?
Saruna noderēs uzņēmuma darbiniekiem un ekspertiem savā jomā, kam rūp sava reputācija un kas ar sava pozitīvā tēla stiprināšanu vēlas piesaistīt klientus un celt savu un sava uzņēmuma konkurētspēju.
Ilze Rassa ir komunikācijas arhitekte un personīgā zīmola meistare ar 20 gadu praktisko pieredzi. Šo gadu laikā enerģiski un mērķtiecīgi rūpējusies gan par Baltijas uzņēmumu, to vadītāju, gan Latvijas Valsts prezidenta reputāciju. Darbojusies uzņēmumu vadības grupās un piedalījusies biznesa stratēģiskā plānošanā. Ilzei ir nacionāla, starptautiska, privātā un publiskā sektora pieredze komunikācijas nozarē.