Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club (H2H Sales)
- Vai Jūs ikdienā strādājat ar klientiem?
- Vai gadās, ka Jūs saņemat iebildumus un atteikumus?
- Vai Jūs gribētu justies pārliecinošāk un nebaidīties no iebildumiem?
- Vai Jūs gribētu, lai pārdošanas process Jums sagādā prieku un gandarījumu?
- Vai tādēļ esat gatavs/gatava iziet ārpus savas komforta zonas?
Ja uz šiem jautājumiem Jūs atbildējāt ar nepārprotamu „Jā!”, Jums ir vērts apmeklēt Fight Club!
Kas ir Fight Club?
- Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās.
- Iespēja izvēlēties aktuālāko tēmu.
- Individuāls darbs ar nodarbības dalībniekiem.
- Regulāra prasmju atjaunošana, kas neļauj speciālistam apstāties savā attīstības ceļā.
- Pārdošanas komandas motivācija.
Fight Club norises formāts ir nodarbību cikls, kur lielākais uzsvars tiek likts uz pārdošanas un pārrunu prasmju trenēšanu (60% no nodarbības sastāda praktiskie darbi). Katrai nodarbībai ir sava tēma, bet tās laikā būs arī iespēja apspriest un atrast risinājumu situācijām, kas konkrētajā brīdī ir aktuāla katram no dalībniekiem.
Mērķauditorija:
- pārdošanas speciālisti, kuri ikdienā strādā ar korporatīvajiem un privātajiem klientiem;
- pārdošanas speciālisti, kuri strādā ar VIP klientiem;
- pārdošanas speciālisti, kuri piesaista jaunus klientus.
Kursa ilgums: 1 diena, 6 stundas.
Tēmas:
1. Klienta iebildumi:
- kāpēc klienti iebilst?
- kā cilvēks pats izraisa iebildumus;
- universāls algoritms darbā ar klienta iebildumiem;
- klienta topošo iebildumu noņemšana;
- telefonsaruna ar klientu – kā tikt pāri iebildumiem;
- sarunas mērķa formulēšana.
2. Klienta atrunas:
- kā atšķirt iebildumus no atrunām;
- klienta iemesls atrunām;
- darbs ar klienta atrunām – algoritmi.
3. Jautājumu tehnikas:
- atvērtie jautājumi – to nozīme un pielietojums;
- slēgtie jautājumi – nozīme un pielietojums;
- pretjautājumi – nozīme un pielietojums;
- interpretācijas jautājumi – nozīme un pielietojums;
- kā pārņemt iniciatīvu sarunas laikā.
4. Sarunas struktūra:
- kā un kad klients pieņem lēmumu pirkt;
- sarunas struktūra līdz lēmuma pieņemšanai;
- kā saprast cik klients ir gatavs tērēt darījumam;
- sarunas programmēšana;
- klientu iebildumu tipoloģija;
- kā strādāt ar iebildumu “Neko negribu mainīt”.
5. Emocionālā noturība sarežģītu sarunu gadījumos:
- klienta emocionālā pretestība un to neitralizācijas tehnikas;
- iebildumi “rūgta pieredze” un to neitralizācija;
- pārdevēja “emocionālā inteliģence”.
"Pieredze ir vienīgais zināšanu avots." / Alberts Einšteins /
Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13-12, 4. stāvs, Rīga.
Dalības maksā iekļauti izdales materiāli, kafijas pauzes un pusdienas.
Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.
Radušies jautājumi? Aizpildiet pieteikumu un mēs ar Jums sazināsimies!
-
- Ļoti noderīgs un praktisks kurss. No visiem iepriekš apmeklētajiem kursiem šis ir vispielietojamākais reālajā dzīvē. Paldies!
- Patika Pāvela pasniegšanas stils, ka nebija pārāk daudz informācijas, kas jāatceras, bija koncentrētā veidā pasniegti Sales instrumenti. Paldies!
- Ļoti noderīgas apmācības.
- Ļoti vērtīgas apmācības. Man patika lektors, izmantoja ļoti daudz piemērus gan no savas personīgās dzīves, gan no tā, kas lasīts grāmatās un dzirdēts, redzēts no citiem menoriem.
- Paldies par jaunu triku iesēšanu smadzeņu šūnās. Bija interesanti uzzināt kā tas strādā, un kā tas tiek izmantots pret mani. Paldies!
- Attālinātās mācības netraucēja un principā tik pat labi kā klātienē. Pāvels ļoti labs pasniedzējs. Nesarežģī saturu.
- Intensīvas, saturīgas un noderīgas mācības. Liels paldies!
- Lielisks, harizmātisks, augstas kompetences pasniedzējs - tiešām noderīgi!