top of page

Praktisks treniņš: Sociālo tīklu mārketings

Ilgums

6 stundas

Treneris

Ieva Drāzniece

Ieva Drāzniece

Komunikācijas stratēģe ar vairāk kā 25 gadu pieredzi. LinkedIn eksperte globālā mērogā. Zīmolu radītāja un attīstītāja, arī zīmola Boards.lv viena no autorēm.

Praktisks treniņš: Sociālo tīklu mārketings

Šajā kursā tiks sniegtas praktiskas zināšanas, kā veidot dabisko klātbūtni sociālo tīklu platformās, kas stiprina un mērogo atpazīstamu un uzticamu reputāciju, veicina atgriezenisko saiti un klientu piesaisti. Kas ir svarīgi un mazāk svarīgi, kam pievērst uzmanību, bez kā nevar iztikt?


Runāsim par to, kā veidojot savu personīgo klātbūtni digitālajā vidē, iespējams mērogot gan savu personīgo zīmolu, gan sava uzņēmuma redzamību, atpazīstamību, uzticēšanos, atgriezenisko saiti ar mērķauditoriju.


Mērķis

Iegūt izpratni un zināšanas par personīgā zīmola lomu biznesa atpazīstamībā, kāpēc un kā veidot saturu efektīvi no personīgā profila, lai sasniegtu savu auditoriju.


Ieguvumi

Izmantojot praktiskus piemērus, iemācīties:

  • kā, veidojot savu personīgo klātbūtni digitālajā vidē, iespējams mērogot gan savu personīgo zīmolu, gan sava uzņēmuma redzamību, atpazīstamību, uzticēšanos, atgriezenisko saiti ar mērķauditoriju; 

  • kā personīgais zīmols palīdz uzņēmuma atpazīstamībai; 

  • kā veidojot vienu saturu, var mērogot savas ziņas sasniegto auditoriju un ietekmi.


Mērķauditorija

Jebkura organizācija vai indivīds, kuram ir konts sociālajos tīklos, vai vēlas šādu kontu radīt.

Darba metode

Aktīva un iesaistoša darba forma, diskusijas, labās prakses piemēri, praktiskie darbi sasaistīti ar teorijas zināšanām. Klātiene, 10–20 dalībnieku grupās.


Saturs
  1. Cilvēku algoritms, kā darbojas visi sociālie tīkli, mērogošana. Cilvēkiem patīk pirkt, nevis lai viņiem pārdod.

  2. Kompānijas profila ieraksti/cilvēku (komandas, vadītāju, profesionāļu) profilu ieraksti.

  3. Saturs ar vērtību un tā mērķis.

  4. Satura plāns, stratēģija un kanālu izvēle.

  5. Satura formāti, kas svarīgi tavai auditorijai.

  6. Īsās 24h ziņas/ieraksti.  

  7. Video priekšrocības.

  8. Zaļais saturs, mērogošana - saturs kas strādā tavā vietā. 

  9. Satura izplatīšana, pielāgošana, dublēšana.

  10. Satura efektīva atkārtota izmantošana - ilgtspējīgas satura tēmas.

  11. Stāstu veidošanas princips - scenārijs ātrais un mazliet ilgāks.

  12. Satura noformēšana, apraksti, mūzika, titri, efekti utt.

  13. Sadarbības, mērogošanas, kanālu un formātu iespējas.

  14. Atbalsts saviem kontaktiem, partneriem.

  15. Tavs pirmais ieraksts/vai vismaz uzmetums? Izmēģināsim kopā.


Mācībām pieejams ES līdzfinansējums apmērā līdz 70%

Administratīvo pusi ES līdzfinansējuma piesaistei organizēs nozares asociācija.

Interesē mācības?
Piesakies sarunai un pielāgosim tās tavām vajadzībām!

Sazināsimies ar tevi e-pastā!

​⭐⭐⭐⭐⭐

Vairāk kā 95% mūsu klientu un kursu dalībnieku ieteiktu Triviums mācības saviem draugiem un kolēģiem!

bottom of page