top of page

Kā pārliecināt un nojaukt barjeras, lai sarunātos

Ilgums

2 stundas

Treneris

Juris Baltačs

Par treneri

Juris Baltačs

Argumentācijas, kritiskās domāšanas un labākas komunikācijas treneris.

Kā pārliecināt un nojaukt barjeras, lai sarunātos

Mēs visi kādreiz esam piedalījušies diskusijā, kurā jūtamies it kā runātu ar “sienu”. Šķiet tik pašsaprotami, ka mums ir taisnība, bet otram cilvēkam vienkārši nepielec. Šajā lekcijā:


• Runāsim par komunikācijas paņēmieniem, ar kuriem panākt, ka otrs cilvēks ieklausās mūsu viedoklī pat, ja sākotnēji tam nepiekrīt;

• Aplūkosim emociju lomu komunikācijā;

• Uzzināsim praktiskas metodes, ko pielietot, lai liktu sarunas biedriem nolaist emocionālos vairogus.


Metode

Lekcija, jautājumi & atbildes, praktiski piemēri un individuāli uzdevumi


Saturs

1. Argumentu veidošana.

Pirmkārt mums pašiem ir jāzina, par ko mēs vēlamies cilvēku pārliecināt. Tādēļ aplūkosim, kā ideju pasniegt viegli saprotama argumenta veidā. Izrunāsim, kādi ir argumentu veidi un kā veidot labu pamatojumu argumentam. Papildus tam trenēsimies arī argumentu pasniegšanā.

2. Kāda ir sinonīmu emocionālās nokrāsas loma komunikācijā.

Vienu un to pašu informāciju var pasniegt dažādos veidos. Pat cenšoties būt objektīvi, mēs (un citi) bieži piešķiram emocionālu nokrāsu tam, ko sakām, paši to neapzinoties, un tas var likt otram cilvēkam mūsu teiktajā saklausīt to, ko nebijām domājuši. Šajā sadaļā iemācīsimies atpazīt sinonīmu lomu emociju veidošanā, lai spētu strādāt ar tiem apzināti.

3. Cilvēku tipi un ko katrs tips vēlas.

Izrunāsim, kādi cilvēku tipi pastāv un, ko katrs no tiem vēlas, emocionālā līmenī, neatkarīgi no sarunas tehniskajām niansēm kā budžets, termiņi vai sadarbības nosacījumi. Dalībnieki uzzinās, kā atpazīt cilvēku tipus un kā tiem dot, to ko viņi vēlas.

4. Cilvēku psiholoģiskās pamatvajadzības.

Šajā sadaļā dalībnieki uzzinās, kāda ir psiholoģisko pamatvajadzību loma emocionālu saspīlējumu laikā. Aplūkosim kādas ir iespējamās psiholoģiskās vajadzības, kuras tiek pārkāptas un kā rīkoties, kad saruna sāk saspringt.

Interesē mācības?
Piesakies sarunai un pielāgosim tās tavām vajadzībām!

Sazināsimies ar tevi e-pastā!

bottom of page