Kā panākt JĀ? Iebildumu apiešana pārdošanas sarunā
Ilgums
3 stundas
Treneris
Jekaterina Zālīte
Par treneri
Jekaterina Zālīte
Trenere, mentore un klientu “advokāts" ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi.
Kā panākt JĀ? Iebildumu apiešana pārdošanas sarunā
Savā darba ikdienā mēs sastopamies ar daudz un dažādiem iebildumiem. “Man jāpadomā”, “šobrīd tas nav aktuāli”, “pašlaik tam nav atvēlēts budžets”, “piezvaniet vēlāk”…. Šķiet pazīstami, vai ne?
Un cik bieži ir nācies dzirdēt “man šodien citi plāni”, “es negribu pildīt mājasdarbus” vai “šo projektu šogad neieviesīsim”?
Jā, ar iebildumiem mēs saskaramies ne tikai pārdošanā, bet arī citās dzīves jomās – sarunās ar savu vadītāju, ar mājiniekiem un pat veikalā!
Šis praktiskais treniņš iepazīstinās ar rīku, kas palīdzēs neapstāties pie pirmā iebilduma, vai tā būtu pārdošanas saruna telefoniski vai klātienē, saruna ar neapmierinātu klientu, vai kāda cita saruna, kura ir nonākusi līdz iebildumiem.
Treniņa mērķis ir radīt vidi, kurā dalībniekiem ir iespēja savstarpēji praktizēt dažādas pārdošanas tehnikas, lai ar pārliecību tās pielietotu sarunās ar klientiem.
Mērķis
Attīstīt prasmi neapstāties pie pirmā iebilduma un novest sarunu līdz sev vēlamajam rezultātam.
Ieguvumi
Tehnikas, kā apiet iebildumus
Daži rīcības scenāriji sarežģītām situācijām
Iedrošinājums un pozitīva motivācija
Darba metode
Interaktīvs, praktisks treniņš, kurā dalībniekiem ir iespēja “noslīpēt” iebildumu apiešanas tehniku. Treniņš iekļauj gadījumu analīzes, diskusijas un lomu spēles.
Mērķauditorija
Klientu konsultanti, pārdošanas un klientu apkalpošanas speciālisti, visi tie, kas vēlas uzlabot prasmi pārvarēt klientu iebildumus.
Programma
Biežāk sastopamie iebildumi. Dalībnieku piemēri.
Universāls rīks iebildumu apiešanai.
Praktiski ieteikumi iebildumu apiešanai (cena, pārmaiņas, sadarbība ar citu partneri u.c.);
Tips&Tricks pārdošanas sarunās.