Izcila klienta pieredze pārdošanā

Kāpēc dažās tirdzniecības vietās mēs iepērkamies atkal un atkal, savukārt citām metam līkumu pat tad, ja iegādātais produkts vai pakalpojums ir bijis gana kvalitatīvs?

Kas atšķir atturīgu, neuzbāzīgu pārdošanu no dzīva, patiesa dialoga? Kas svarīgāk – noslēgt darījumu šeit un tagad vai risināt klienta vajadzības?

Šis ir unikāls treniņš, kas apvieno pārdošanas, iebildumu apiešanas un Dizaina domāšanas praktiskās metodes.

Statistika liecina, ka vien 1/3 no pārdošanas sarunas laika tiek veltīta dialogam ar klientu, lielāko fokusu liekot uz produkta un procesa prezentēšanu.

Tādēļ šī treniņa un pieejas fokusā ir klients un viņa unikālās vajadzības, kas tiek paturētas prātā katrā pārdošanas sarunas solī. Tā ir patiesa klienta sadzirdēšana un dziļa izpratne dialogā. Galvenais pārdevēja uzdevums šajā procesā ir ne tikai rast klientam risinājumu, un optimālā veidā to atrisināt, bet arī ieraudzīt pašu problēmu, ko risināt un ieraudzīt to no klienta skatu punkta - iedziļinoties un esot zinātkāram par klientu.

Treniņa pamatā ir Dizaina domāšana padziļinātās klienta izzināšanas metodes. Dizaina domāšana palīdz veidot personīgu saikni ar klientu, rada īpašu, individuālas attieksmes sajūtu visos pārdošanas posmos. Un – tā rada bezgalīgu gandarījumu pašam pārdevējam, atklājot savu “labāko es”. 

Treniņa mērķi: 

  • attīstīt prasmi veidot dialogu ar klientu, fokusējoties uz klienta vajadzību sadzirdēšanu;
  • veicināt uz klientu orientētu domāšanu klientu apkalpošanā un pārdošanā;
  • veicināt klientu pieredzi;
  • trenēt prasmi apiet iebildumus, izprotot klienta iebildumu iemeslus.

Mērķauditorija: pārdevēji, klientu apkalpošanas speciālisti, klientu attiecību vadītāji un viņu tiešie vadītāji.

Ieguvumi:

  • uz klientu orientēts skatupunkts attiecībās ar klientu;
  • tehnikas klientu vajadzību izzināšanai, problēmas definēšanai, risinājumu pasniegšanai un iebildumu apiešanai;
  • gandarījums un pārliecība par sevi pārdošanas sarunā.

Ilgums: 3 x 3 stundas.

Darba metode: Aktīva un iesaistoša darba forma – praktiski treniņi, ideju un prakses novērojumu apmaiņa; pārdošanas situāciju analīze, darbs pāros, grupās, lomu spēles, atgriezeniskā saite un praktiski ieteikumi.

Programma:

1.sesija (3 stundas)

Klientu pieredzes nozīme un aktualitāte. Praktiskās metodes klienta vajadzību izzināšanai:

  • pārdošanas tendences;
  • klientu pieredzes nozīme mūsdienās, atšķirības starp klientu pieredzi, lietotāju pieredzi un klientu servisu;
  • apkalpošanas situāciju gadījumu apskats (case studies) un analīze;
  • dizaina domāšana kā instruments klientu apkalpošanā un pārdošanā;
  • savas ekspertīzes audzēšana;
  • klienta izzināšanas tehnikas.

2.sesija (3 stundas)

Problēmas definēšana un risinājuma pasniegšana:

  • tehnikas problēmas definēšanai;
  • vērtības piedāvājums – tehnika risinājuma pasniegšanai. Kā veidot kopsavilkumu no tā, ko klients ir pastāstījis.

3.sesija (3 stundas)

Sarunas kopsavilkums un lēmumu pieņemšana:

  • praktiski rīki kā pasniegt risinājumu;
  • kā neapstāties pie klienta pirmā iebilduma. Universāls rīks iebildumu apiešanai;
  • praktiski ieteikumi konkrētām iebildumu situācijām (cena, māņticība, sadarbība ar citu partneri, kā runāt ar klientiem par “ļaunāko” u.c.);
  • kā atstāt patīkamu pēcgaršu pēc tikšanās/sarunas ar klientu. Praktiski tips & tricks klātienes un attālinātām pārdošanas sarunām;
  • kā motivēt sevi. Arī tad, ja rokas nolaižas.

Tiešsaistes seminārs notiks Zoom platformā. Nodrošiniet datoru ar labu interneta pieslēgumu, kameru, austiņām un mikrofonu. Tiešsaistes links jums tiks nosūtīts e-pastā.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.

Radušies jautājumi? Aizpildiet pieteikumu un mēs ar Jums sazināsimies! 

Nākamie datumi 23. aprīlis
Atsauksmes
    • Paldies par interesantajiem kursiem, un ļoti zinošu un atsaucīgu pasniedzēju.
    • Paldies pasniedzējai, kurss bija ļoti noderīgs un interesants. Pasniedzēja ļoti zinošana un interesanti stāsta par tēmu. 
    • Uzreiz pēc kursa sāku pielietot ieteikumus. Paldies pasniedzējai par vērtīgo informāciju. 
    • Kurss bija ar daudz labiem piemēriem no dzīves, kas palīdzēja labāk saprast teoriju, pieejas, ar kurām iepazīstināja pasniedzēja. Visvērtīgākā šķita praktiskā daļa, kurā simulējām dažādas situācijās un likām lietā pasniedzējas ieteikumus. Vēlreiz ieguvu apstiprinājumu, ka "practice makes perfect", bet svarīgi kādus instrumentus ņemam talkā. Jekaterina šos instrumentus noteikti iedeva! Liels paldies!
    • Paldies! Tika iegūti praktiski pielietojami instrumenti. 
    • Grupas darbs bija ļoti interesants un noderīgs. 
    • Paldies, ļoti vērtīgi!
    • Viss ļoti patika. Interesants un noderīgs kurss. Paldies! 
    • Jūtama liela pieredze pārdošanas jomā. Paldies!