

Produktu komercializācija un produktu mārketings
Vai jūsu jaunais produkts aizies tirgū ar blīkšķi, vai nokritīs kā beigta zivs uz asfalta? Pirmo reizi Baltijā ir iespēja apgūt produktu mārketingu, lai pārliecinoši un efektīvi laistu tirgū jaunus produktus un mērogotu tos jaunos tirgos. 9. jun. 9:00-13:00 17. jun. 9:00-13:00 Cena: 350€ + PVN
Laiks & vieta
2025. g. 09. jūn. 09:00 – 2025. g. 17. jūn. 13:00
Rīga, Blaumaņa iela 11/13, Centra rajons, Rīga, LV-1011, Latvija
Par kursu
Kas ir produktu mārketings?
Produktu mārketings ir stratēģiska funkcija, kas šobrīd kļuvusi par vienu no vispieprasītākajām mārketinga jomām Eiropā. Tā efektīvi virza jaunus produktus tirgū, un esošus produktus jaunos tirgos. Tā ietver klientu vajadzību izpratni, produkta pozicionēšanas un vēstījuma definēšanu, saskaņošanu ar zīmola mārketingu, kā arī tirgus ieviešanas stratēģijas virzīšanu. Tās mērķis ir nodrošināt, lai produkts un tā mārketings tiek veidots tā, lai sasniegtu un uzrunātu mērķauditoriju, veicinot produkta pievilcību, pieņemšanu un galu galā - pārdošanu.
Mūsdienās jauna produkta laišana tirgū, īpaši pāri robežām, prasa vairāk nekā tikai lielisku produktu vai spēcīgu pārdošanas komandu. Ir nepieciešama stratēģiska disciplīna, kas savieno produkta izstrādi, pārdošanu un mārketingu: produktu mārketings.
Mērķauditorija: Šis kurss ir izstrādāts produktu un mārketinga vadītājiem uzņēmumos, kas koncentrējas uz jaunu produktu veiksmīgu laišanu tirgū un starptautisku paplašināšanos.
Kāpēc jūsu produktu un mārketinga vadītājiem vajadzētu apmeklēt šo kursu:
Produktu laišana starptautiskā tirgū rada unikālus izaicinājumus. Sākot no dažādu klientu vajadzību un konkurences vides izpratnes un kartēšanas, līdz vēstījumu pielāgošanai un pareizo kanālu izvēlei. Šis kurss jūsu komandai sniegs strukturētas zināšanas un praktiskus rīkus, lai spētu efektīvāk pārvarēt šos izaicinājumus. Ieguldot šajā apmācībā, jūs nodrošināsiet savai komandai iespēju:
Nodrošināt produkta atbilstību tirgum (PMF, product/market fit), lai samazinātu produkta laišanas tirgū neveiksmes risku.
Paātrināt nonākšanas tirgū laiku (time-to-market)
Sekmēt ātrāku produkta pieņemšanu (product adoption) jaunos tirgos.
Izstrādāt pārliecinošus produktu vēstījumus (value propositions), kas uzrunā jūsu auditorijas.
Optimizēt mārketinga investīcijas, piemēram, koncentrējot resursus uz daudzsološākajiem klientu segmentiem un kanāliem (segment and channel mix).
Veidot ciešāku sadarbību starp produktu, pārdošanas un mārketinga komandām.
Ieguvumi: Kursa dalībnieki apgūs svarīgākos jēdzienus un metodes, lai radītu izpratni par produktu mārketinga disciplīnu un praktiskās prasmes, lai to sāktu pielietotu jūsu organizācijā.
Kursa saturs ietver koncentrētu kopsavilkumu par:
Galvenajām produktu mārketinga prasmēm: klientu segmentēšanu un pircēju personu izstrādi, vērtības piedāvājuma definēšanu, pozicionēšanu un vēstījumu veidošanu, un produktu laišanas tirgū vadību.
Būtiskākajiem ietvariem: nozares standarta ietvariem, piemēram, Product Canvas produkta atbilstībai tirgum (product-market-fit), pircēja ceļa kartēšanu (user journey), produktu izstrādi, dizainu un tirgu ieviešanas (product launch framework) modeļiem.
Praktiskām prezentāciju veidnēm: saņemsiet lietošanai gatavas veidnes, ļaujot jūsu komandai nekavējoties efektīvi komunicēt un ātrāk ieviest produktu mārketinga funkcijas uzņēmumā.
Kursu vada: Edgars Lapiņš
Edgars Lapiņš ir viens no retajiem, iespējams, vienīgais, cilvēks Baltijā ar 5+ gadu pieredzi produktu mārketinga vadībā. Pēdējā gada laikā Edgars ir veiksmīgi vadījis tādus produktu mārketinga projektus kā pilna klāsta ikdienas bankas pakalpojumu laišanu Zviedrijas tirgū, Skandināvijā pirmā uz klientiem orientētā bankas AI asistenta palaišanu tirgū, un Skandināvijā pirmās lidsabiedrības lojalitātes debetkartes palaišanu visos Skandināvijas tirgos, sadarbībā ar SAS - Scandinavian Airlines.
Dodiet savai komandai stratēģiskās zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas, lai iekarotu jaunus tirgus un sasniegtu jaunas produktu virsotnes.
Reģistrējieties TRIVIUMS kursam "Produktu mārketings" jau šodien!