Pārdošanas un pārrunu treniņš Fight Club© (H2H Sales)

2. apr
potcp
14:00-17:00
9. apr
potcp
14:00-17:00
16. apr
potcp
14:00-17:00
23. apr
potcp
14:00-17:00

395.00 EUR

Cena bez PVN

Kas ir Fight Club?

  • Ilgtermiņa pārdošanas prasmju treniņš, kas pārvērš zināšanas iemaņās.
  • Iespēja izvēlēties aktuālāko tēmu.
  • Individuāls darbs ar nodarbības dalībniekiem.
  • Regulāra prasmju atjaunošana, kas neļauj speciālistam apstāties savā attīstības ceļā.
  • Pārdošanas komandas motivācija.

Fight Club norises formāts ir nodarbību cikls, kur lielākais uzsvars tiek likts uz pārdošanas un pārrunu prasmju trenēšanu (60% no nodarbības sastāda praktiskie darbi). Katrai nodarbībai ir sava tēma, bet tās laikā būs arī iespēja apspriest un atrast risinājumu situācijām, kas konkrētajā brīdī ir aktuāla katram no dalībniekiem.

Mērķauditorija:

  • pārdošanas speciālisti, kuri ikdienā strādā ar korporatīvajiem un privātajiem klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri strādā ar VIP klientiem;
  • pārdošanas speciālisti, kuri piesaista jaunus klientus.

Tēmas:

Klienta iebildumi:

  • Kāpēc klienti iebilst?
  • Kā cilvēks pats izraisa iebildumus;
  • Universāls algoritms darbā ar klienta iebildumiem;
  • Klienta topošo iebildumu noņemšana;
  • Telefonsaruna ar klientu – kā tikt pāri iebildumiem;
  • Sarunas mērķa formulēšana;

Klienta atrunas:

  • Kā atšķirt iebildumus no atrunām;
  • Klienta iemesls atrunām;
  • Darbs ar klienta atrunām – algoritmi;

Komplimenti klientam:

  • Kā pareizi izteikt komplimentus klientam;
  • Kompliments klientam – rīks darbam ar iebildumiem;
  • Komplimentu tehnikas;

Jautājumu tehnikas:

  • Atvērtie jautājumi – to nozīme un pielietojums;
  • Slēgtie jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • Pretjautājumi – nozīme un pielietojums;
  • Interpretācijas jautājumi – nozīme un pielietojums;
  • Kā pārņemt iniciatīvu sarunas laikā;

Sarunu bloķētāji:

  • Sarunas bloķētāju veidi;
  • Kā tikt pāri bloķētājam sarunas laikā;
  • Kā tikt līdz PPL (Persona, kas Pieņem Lēmumu);

Sarunas struktūra:

  • Kā un kad klients pieņem lēmumu pirkt;
  • Sarunas struktūra līdz lēmuma pieņemšanai;
  • Kā saprast cik klients ir gatavs tērēt darījumam;
  • Sarunas programmēšana;
  • Klientu iebildumu tipoloģija;
  • Kā strādāt ar iebildumu “Neko negribu mainīt”;

Saruna ar klientu par cenu:

  • Klienta pretestība cenai;
  • Mana pretestība cenai;
  • Kā strādāt ar iebildumu “Pārāk dārgi”;

Emocionālā noturība sarežģītu sarunu gadījumos:

  • Klienta emocionālā pretestība un to neitralizācijas tehnikas;
  • Iebildumi “rūgta pieredze” un to neitralizācija;
  • Pārdevēja “emocionālā inteliģence”.

Norises vieta: TRIVIUMS mācību zāle Rīgā, Blaumaņa ielā 11/13 – 12 (4. stāvs).
Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.


Dalībnieku atsauksmes par Fight Club un Pāvelu Hafizovu:

  • Ļoti daudz piemēru un skaidrojumu tieši no reālajām dzīves situācijām, kas parāda veidu, kā tikt galā ar vajadzīgo iebildumu. Ļoti plašas un detalizētas nianses pārdošanas darbā. Īstenībā viss, kas tika stāstīts, ir ļoti svarīgs.
  • Ieguvu jaunas idejas par sarunu veidošanu ar klientiem, iebildumu pārvarēšanu un kā palielināt iespēju dabūt no klienta sev tīkamu rezultātu.
  • Strādāju telefonpārdošanā, un sniegtie padomi deva labus rezultātus. Visiem grupā uzlabojās rezultāti.
  • Pāvels - enerģijas kamols, ideju ģēnijs. Visu sarežģīto pārvērš vienkāršajā, vienmēr liek aizdomāties par lietām, kas prātā nebija ienākušas. Iemāca tā, lai ne tikai patīk, bet arī paliek un strādā! Man palīdzēja karjeras izaugsmei, kā arī sasniegt rezultātus vēl labāk, ātrāk, produktīvāk. Idejas noder ne tikai ikdienas dabā, bet arī ārpus darba.
  • Ļoti liels pluss, ka Pāvels ikdienā strādā ar pārdošanu. Tā nav tikai teorija, ko mēs esam pieraduši dzirdēt mācībās vai lasīt grāmatās, tā ir reāla dalīšanās ar savu personīgo pieredzi.
  • Man personīgi Fight Club ir ļoti palīdzējis gan darbā, gan arī privātajā dzīvē. Nu jau tirgošanās, argumentēšana ir gluži kā dzīvesveids. Ja klients uzreiz piekrīt, paliek kaut kā garlaicīgi.
  • Teicamas mācības, kurās darbinieks ieguva neatsveramu pasniedzēja personīgo darba pieredzi koncentrētā, bet strukturētā veidā. Darbinieks pēc mācībām saņēma enerģijas lādiņu un pārliecību par saviem spēkiem, kas jau pirmajā darba mēnesī sniedza būtiskus rezultātus pārdošanā un paātrināja “iestrēgušos” darījumus. Pateicoties tam, ka mācības notiek vairākus vakarus, darbinieks nekavē tiešo darbu un papildus var pārrunāt ar pasniedzēju pieredzētās situācijas un vēlamo rīcību. (Lauris Kokins, SIA "Foodout.lv" CEO) 

Ir jautājumi? Sazinies ar mums

Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. “cookies”).
Turpinot lietot šo vietni, jūs piekrītat privātuma politikai.

Piekrītu