Kā radīt un vadīt pozitīvu klienta pieredzi?

Pie produkta/pakalpojuma funkcionalitātes un formas mērķtiecīgi un sistemātiski strādā daudzi uzņēmumi. Tomēr arvien biežāk sacensībā par klienta (un arī darbinieka) lojalitāti uzvar tie, kas fokusējas tieši uz klienta gūto emocionālo pieredzi. Produktu un pakalpojumu var salīdzinoši ātri nokopēt, pat uzlabot to, daudz sarežģītāk ir nodrošināt pozitīvu lietošanas vai saskarsmes pieredzi ikkatrā situācijā.

Tieši tāpēc Klientu Pieredzes Vadība (Customer Experience Management) ir viena no visvairāk diskutētajām un attīstītajām tēmām mūsdienu organizācijās. Šai tēmai tiek veltītas globālas konferences, veikti pētījumi un izstrādātas metodikas un dažādi rīki. Taču visa pamatā ir daži vienkārši, taču iedarbīgi principi, kurus pielietojot, jūs varat padarīt ikvienu saskari ar klientu par unikālu, neaizmirstamu un patīkamu pieredzi klientam un arī sev. 

Šo darbnīcu aicinām apmeklēt visus tos, kuri tieši vai netieši ir iesaistīti saskarsmē ar ārējo klientu, sadarbības partneriem, un/vai arī darbiniekiem – klientu attiecību speciālistus un vadītājus, personāla speciālistus, mārketinga un pārdošanas profesionāļus. Gaidīsim arī uzņēmumu vadītājus, kuri tic, ka tieši pozitīva klientu pieredze ir organizāciju ilgtspējas un veiksmes pamats.  

Darbnīcas gaitā īsi, koncentrēti un praktiski par to:

  • kā zināt, ko vēlas un sagaida klients?
  • kā saprast, kas klientam patiešām ir svarīgi?
  • kā pārsteigt ar negaidītu un pozitīvu pieredzi ikvienā situācijā?

Darbnīcas ilgums: 3 stundas

Norises vieta: TRIVIUMS mācību telpas, Blaumaņa ielā 11/13 - 12, 4. stāvs, Rīga

Dalības maksā ir iekļauta kafijas pauze.

Realizējot korporatīvi, programmu var pieskaņot uzņēmuma specifikai un vajadzībām.